با اتکا به داخل ، شرایط رونق تولید محقق می شود


با اتکا به داخل ، شرایط رونق تولید محقق می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز سه شنبه در اولین نشست شورای اداری شهرستان در سال جدید در سالن جلسات فرمانداری ، اظهار داشت: انتظار هست که دستگاه های مرتبط...

به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز سه شنبه در اولین نشست شورای اداری شهرستان در سال جدید در سالن جلسات فرمانداری ، اظهار داشت: انتظار هست که دستگاه های مرتبط با رونق تولید به الزامات محیطی توجه کرده و شرایط را برای سرمایه گذاری هموار کنند، کسانی که در حوزه تولید به عنوان دستگاه محوری مسئولیت دارند اگر وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند، مردم پای کار خواهند بود.
فرماندار سلسله با اشاره به نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: وظیفه ما عملیاتی کردن این شعارهای سال است چرا که می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات کشور شود.
خسروی ادامه داد: باید با فراهم کردن شرایط رونق تولید، تغییر در وضعیت اقتصادی جامعه ایجاد نماییم و در این راستا نباید برای کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند مانع تراشی کنیم.
فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه کلیه ادارات شهرستان باید تا کمتر از 2 هفته دیگر، برنامه های عملیاتی خود را در سال 98 ارائه دهند، افزود: ارائه یک برنامه عملیاتی که مبتنی بر بخشنامه نبوده و دارای نوآوری باشد، این برنامه در ارزشیابی مدیران لحاظ خواهد شد.
فرماندار سلسله در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان کرد: با بررسی گفته های رئیس جمهور آمریکا تا قبل از این اقدام مشاهده می کنیم که خودشان اذعان کرده اند بازوی محکمی که دارد با تروریست ها در منطقه مبارزه می کند، ایران است.
وی با اشاره به تناقض و سیاست های چندگانه آمریکا در عرصه بین الملل خاطرنشان کرد: سپاه از اول انقلاب در خدمت مردم بوده و این اقدام آمریکا در حوزه سیاست یک عمل ناشایست است.
فرماندار سلسله در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سیلاب اخیر و ارسال کمک های مردمی به سیلزدگان شهرستان و پلدختر در شهرستان، افزود: سیلاب اخیر نشان داد که در شهرستان ظرفیت شکل گیری سمن ها و ان جی او ها وجود دارد.
وی افزود: سمن ها نهادهایی برخاسته از دل مردم هستند و می توانند برای احقاق حق مردم در بخشهای مختلف ورود کنند و این ظرفیت در سیل اخیر خود را نشان داد بنابراین باید پیگیر تشکیل ان جی او ها در در شهرستان بود.
خسروی با اشاره به پای کار بودن مدیران دستگاه های اجرایی در مدیریت سیل اخیر، عنوان کرد: در مدیریت این شرایط بحرانی که بر شرستان حاکم شد به کم کارها اجازه کم کاری ندادیم و سعی کردیم حضور میدانی در تمام بخش ها داشته باشیم.
فرماندار سلسله با اشاره به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با چنین بحران هایی از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان، گفت: اگر سیلاب مجددا در این حجم تکرار شود و دوباره شهرستان دچار خسارت شود، همه مقصر هستیم و لذا ادارات مختلف شهرستان باید آمادگی های لازم برای مواجه شدن با چنین بحران هایی را داشته باشند.
وی با اشاره به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، عنوان کرد: مطالبه ما از شما این است که به عنوان مدیر همه نقاط مرتبط با وظیفه کاری خود را رصد کرده و در صورت مشکل با مدیران استانی خود مکاتبه کنید.
خسروی تاکید کرد: ادارات امور آب و منابع طبیعی و آبخیز داری متولی حمایت از انفال هستند، رودخانه ها و اراضی ملی متعلق به عموم هستند و لذا باید با هرگونه تجاوز به این عرصه های ملی شدیدا برخورد نمایند.
وی ادامه داد: امور آب شهرستان مجوزهایی را که صادر می کند در حریم رودخانه نباشد، راهداری حریم تمام راه های اصلی و روستایی را آزادسازی کند، منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن جلوگیری از کشت و کار در اراضی ملی، اولویت خود را با مناطقی همچون کهمان، کاکارضا و هنام قرار دهد که ارزش افزوده آنها بالا است و در جاهایی که با جهادکشاورزی تداخل دارد با تشکیل جلسه رفع تداخلات، هماهنگی و رفع مشکل نماید.
فرماندار سلسله همچنین گفت: متاسفانه در اکثر نقاط شهرستان آنتن دهی تلفن همراه وجود ندارد، اگر امکانات محدود است باید هماهنگی های لازم با مخابرات استان صورت بگیرد تا نقاط فاقد پوشش آنتن دهی سریعا رفع مشکل شود.
7265/6060
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل