مشارکت آستان قدس در ساخت خانه و مدرسه در مناطق سیل‌زده


مشارکت آستان قدس در ساخت خانه و مدرسه در مناطق سیل‌زده

تولیت آستان قدس رضوی گفت: سعی داریم با حذف کردن اقداماتی که الان در اولویت آستان قدس نیست، در ساختن خانه ها، مدارس و مساجد مشارکت داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمد مروی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا این مرحله نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی، بسیج و روحانیون همه مشارکت کردند تا از این مرحله بحرانی عبور کنیم و به حمدالله خوب بوده است. البته مردم توقع و انتظاراتی دارند که بجا هم است؛ مردم در یک لحظه تمام سرمایه چندین ساله خودشان را از دست دادند. مردم همانگونه که در مرحله اول، مشارکت و احساس مسئولیت و نوع دوستی با سیل زدگان داشتند، در بازسازی و تجهیز خانه‌های آسیب دیدگان نیز مشارکت کنند. در تمامی اتفاقات دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، قضایای منافقین، توطئه‌ها و فتنه‌هایی که دشمن بر ما تحمیل کرده و همچنین در حوادث و بلایای طبیعی، با همبستگی و همراهی مردم توانستیم از این مراحل عبور کنیم. باید این همبستگی را تقویت کنیم تا در برابر حوادث و بلایای طبیعی با سربلندی و موفقیت پیش برویم.

وی با بیان اینکه آستان قدس رسیدگی به نیازمندان را جزو وظیفه ذاتی خود می‌داند، گفت: حدود ۱۰۰ گروه متشکل از ۱۰۰۰ نفر از خادم یاران، در سه استان سیل زده مشغول به خدمات رسانی هستند.

مروی خاطرنشان کرد: سعی داریم با حذف کردن اقداماتی که الان در اولویت آستان قدس نیست، در ساختن خانه‌ها، مدارس و مساجد مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا