فروش فوری 20 درصد تولیدات خودروسازان


فروش فوری 20 درصد تولیدات خودروسازان

خودروسازان ایرانی تا اطلاع ثانوی 20 درصد از تولید روزانه خود را به فروش فوری می رسانند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، به منظور تعدیل نرخ خودروهای داخلی در بازار آزاد خودروسازان از هفته جاری روزانه به فروش فوری می رسانند.

بنابراین گزارش، ایران خودرو از روز گذشته این طرح را به اجرا درآورد و پس از چند دقیقه وبسایت این خودروسازی از دسترس خارج شد.

محصولات پژو ۴٠۵ و پژو ٢٠۶ تیپ ۵ به ترتیب با قیمت‌های ۶٧ میلیون و ٨٨٨ هزار و ۴٠٠ تومان و ٧٩ میلیون و ۴١٨ هزار تومان فردا در طرح فروش فوری محصولات ایران‌خودرو عرضه شده است.

لازم به ذکر است که شرایط ثبت‌نام همچون سابق، هر خرید با یک کد ملی، برای افراد بالای ١٨ سال و اینکه متقاضی در ١٨ ماه اخیر خودرو خریداری نکرده باشد؛ بوده و ثبت‌نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان پذیر بود.

سایپا نیز از امروز ۲۷ فروردین طرح فروش فوری ۷ محصول خود را کلید زده که به سرعت سهم امروز به پایان رسید.

در این طرح، محصولات گروه ایکس 100 (سایپا 131 و سایپا 151)، گروه ایکس 200 (تیبا، ساینا و تیبا دوگانه سوز)، نیسان وانت تک سوز و دوگانه سوز با موعد تحویل 30 روزه عرضه خواهد شد.

در این طرح فروش برای تیبا دوگانه سوز قیمت 45 میلیون و 543 هزار تومان، تیبا اس ایکس 42 میلیون و 43 هزار تومان، پراید( 131 ) 37 میلیون و 381 هزار تومان، سایپا (151) 40 میلیون و 213 هزار تومان، ساینا 53 میلیون و 243 هزار تومان، وانت نیسان تک سوز 67 میلیون و 535 هزار تومان و وانت نیسان دوگانه سوز 69 میلیون و 535 هزار تومان تعیین شده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت خودروسازان ایرانی را موظف کرده تا تعدیل قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد، روزانه ۲۰ درصد از تولیدات خود را به فروش فوری برسانند.

زمان پایان این طرح مشخص نیست.

اگرچه قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد در هفته جاری افزایش بی حد و نصاب را شاهد بوده است و گویی این طرح ها تاثیری بر قیمت های آزاد ندارد.

گفتنی است، اسفند ۹۷ نیز این طرح های خودروسازان موجب ایجاد تعادل در بازار آزاد خودرو شد./

پایان پیام/281

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها