سرمربی ماشین سازی : قدرتمند بودن استقلال به ما انگیزه می دهد


رضا مهاجری در حاشیه تمرین آخر ماشین سازی قبل از بازی با استقلال گفت: نقاط ضعف و قوت استقلال را می شناسیم و دنبال برد هستیم. نوشته سرمربی ماشین سازی : قدرتمند بودن استقلال به ما انگیزه می دهد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی ماشین سازی : قدرتمند بودن استقلال به ما انگیزه می دهد

رضا مهاجری: مقابل استقلال دنبال برد هستیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۸
سرمربی ماشین سازی  : قدرتمند بودن استقلال به ما انگیزه می دهد

رضا مهاجری در حاشیه تمرین آخر ماشین سازی قبل از بازی با استقلال گفت: نقاط ضعف و قوت استقلال را می شناسیم و دنبال برد هستیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرواز تیم ماشین سازی تبریز ساعت ۱۷ انجام خواهد شد و به همین دلیل رضا مهاجری به نشست خبری پیش از بازی با استقلال نخواهد رسید. باتوجه به این موضوع در حاشیه تمرین گفتگویی با سرمربی تیم ماشین سازی انجام دادیم که در زیر می خوانید:

* ماشین سازی شرایط خوبی دارد

رضا مهاجری در ابتدا درباره شرایط تیمش گفت:

به لحاظ فنی، روانی و شرایط فنی شرایط خوبی داریم. همیشه اعتقاد دارم بازی مقابل پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی چالش مهمی برای شهرستانی ها محسوب می شود. امیدوارم بچه ها یک بازی خوب و با فکر انجام دهند و چیزی که در تمرینات اخیر از آن ها خواستیم را اجرا کنند.

* مقابل استقلال دنبال برد هستیم

رضا مهاجری در ادامه افزود:

ما نقاط ضعف و قوت استقلال را می شناسیم و از نقاط ضعف و قوت خودمان هم با خبریم، می خواهیم روز سختی را برای استقلال رقم بزنیم و اگر تمرکز لازم را داشته باشیم روز سختی برای استقلال رقم خواهیم زد. تفکر ما همیشه تفکر برد مقابل استقلال بوده و اگر بتوانیم تفکراتمان را اجرا و مدیریت کنیم به خواسته خود خواهیم رسید.

* قدرتمند بودن استقلال به ما انگیزه می دهد

سرمربی ماشین سازی درباره قدرت تیم استقلال هم توضیح داد:

استقلال تیم بسیار خوبی است و خیلی هم خوب فوتبال بازی می کند اما همین سختی باعث انگیزه بیشتر بازیکنان ما می شود. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب، منسجم و همراه با نتیجه برای بچه های ماشین سازی رقم بخورد.

* مقابل استقلال مصدوم و محروم نداریم

رضا مهاجری راجع به مصدومان و محرومان ماشین سازی هم اظهار داشت:

برای این بازی محروم و مصدوم نداریم و انتخاب فهرست ۱۸ نفره کار سختی بود. در بازی های قبلی محروم و مصدوم داشتیم اما جانشین ها جایشان را خیلی خوب پر کردند. به هر حال خوشحالیم که برای بازی استقلال غایب نداریم.

* تراکتوری ها ما را حمایت کنند

رضا مهاجری همچنین از هواداران به این شکل درخواست حمایت کرد:

ماشین سازی الان نماینده فوتبال استان آذربایجان است و مقابل استقلال بازی می کند، ما از هوادارانمان و هواداران تراکتور چه از آن هایی که در تهران هستند و آن هایی که از تبریز زحمت می کشند و می روند می خواهیم به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم ما را حمایت کنند.

* فوتبال ما قابل دفاع بوده است

رضا مهاجری در پایان گفت:

ماشین سازی نهالی است که پا می گیرد و جان می گیرد و برای این نیازمند حمایت هواداران است. شاید نتیجه گیری ما پرنوسان بوده اما فوتبال ما قابل دفاع بوده است. امیدواریم با حمایت هواداران نتیجه های بهتری هم بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق