توضیح مدیررسانه ای پرسپولیس در مورد یک مصاحبه جنجالی درباره دایی!


مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در مورد مصاحبه ای که بعد از دیدار با سایپا انجام داده بود، توضیحاتی ارائه کرد. نوشته توضیح مدیررسانه ای پرسپولیس در مورد یک مصاحبه جنجالی درباره دایی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

توضیح مدیررسانه ای پرسپولیس در مورد یک مصاحبه جنجالی درباره دایی!

پندار خمارلو : صحبت من با محمد دایی بود نه علی دایی!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۸
توضیح مدیررسانه ای پرسپولیس در مورد یک مصاحبه جنجالی درباره دایی!

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در مورد مصاحبه ای که بعد از دیدار با سایپا انجام داده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد دایی مربی و دستیار علی دایی در سایپا، بعد از دیدار این تیم مقابل پرسپولیس که با شکست نارنجی پوشان همراه شد، مصاحبه تندی علیه برانکو، پرسپولیس و برخی تماشاگران پرسپولیسی انجام داد تا مسئولان باشگاه سرخپوش پایتخت را به واکنش وادار کند. پندار خمارلو نیز مصاحبه‌ای انجام داد و به نوعی پاسخ تندی به صحبت‌های محمد دایی داد، ولی این پایان کار نبود، زیرا برخی، با رفتار‌های خود، مصاحبه پندار خمارلو در پاسخ به صحبت‌های محمد دایی را به علی دایی ربط دادند.

در همین زمینه، پندار خمارلو مدیررسانه‌ای پرسپولیس مجبور به ادای توضیحات جدیدی شد و گفت:

«صحبت‌های روز گذشته من در واکنش به اظهارات محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا بود و به هیچ عنوان منظور و مخاطب من، علی دایی نبود و نیست. علی دایی از بزرگان فوتبال ایران و از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس است، اما در این بین برخی‌ها قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به دنبال ایجاد حاشیه هستند.»

پندار خمارلو ادامه داد:

«صحبت‌های من در واکنش به توهین محمد دایی به هواداران پرسپولیس بود چرا که او در آن مصاحبه با الفاظ بدی به هواداران پرسپولیس و برانکو توهین کرد و من پاسخگوی اظهارات او بودم، اما متأسفانه بعداز انتشار این مصاحبه برخی‌ها سوء استفاده کرده و با شیطنت می‌خواهند این صحبت‌های من را به آقای علی دایی ارتباط دهند.»

منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت