ثبت برند با هانا ثبت


ثبت برند با هانا ثبت

خرید فروش برند آماده شامل خرید برند آماده موادغذایی، لبنیات و آرایشی و برند آماده واگذاری در سامانه تخصصی ثبت برند هانا ثبت با مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هانا ثبت، این شرکت بهترین امکان برای ثبت، خرید و فروش برند آماده است.

ثبت، خرید و فروش برند آماده با ثبت برند هانا ثبت

اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت‌ها برای عرضه محصولات یا خدماتشان در بازار نیاز به نام یا برند تجاری دارد. برای هر محصولی که مجوز تولید داشته باشد می‌توان به ثبت برند اقدام کرد. برند نشان‌دهنده کیفیت، سابقه، تجربه و نوع محصول است. به‌طور مثال با شنیدن نام برند بنز، اتومبیلی به ذهن می‌آید که دارای کیفیت و زیبایی است. ازاین‌رو برند را می‌توان ویترینی تعریف کرد که عملکرد مجموعه تولیدکننده در آن خلاصه می‌شود و اعتبار شرکت است.

خرید و فروش برند آماده نیز یکی از راه‌های به دست آوردن برند است. سامانه تخصصی ثبت برند هانا ثبت، سامانه‌ای جامع است که تمامی اطلاعات روش‌های ثبت برند، مدارک مورد نیاز برای ثبت یا خرید و فروش انواع برند آماده و هزینه‌های آن را در خود دارد. همچنین در این سایت انواع برند قیمت مناسب در طبقات تجاری مختلف وجود دارد که می‌توان از لیست برندهای فروشی آن را انتخاب کرد.

طبق تعریف قانون برند شامل قانون «علامت تجاری یا برند عبارت است از هر قسم علامتی اعم از نقش، تصویر، رقم، حرف، عبارت، مهر، لفاف و … آن که برای امتیاز و تشخیص محصول صنعتی، تجاری یا فلاحتی اختیار می‌شود. ممکن است یک علامت تجاری برای تشخیص امتیاز محصول جماعتی از زارعان یا ارباب صنعت و یا محصول یک شهر و یا یک ناحیه از مملکت اختیار شود.» می‌شود؛ اما برای ثبت برند چه باید کرد؟ آیا می‌توان به خرید و فروش علامت تجاری پرداخت؟

ثبت برند و علامت تجاری در سامانه هانا ثبت

هر برند ثبت‌شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نام خاص خود را دارد و برای ثبت برند با قوانین و مقرراتی را رعایت کرد. عدم رعایت قوانین و نکات ثبت برند باعث رد درخواست و از سرگیری پروسه درخواست ثبت برند می‌شود.

طبق قانون ثبت علامت تجاری یا برند برای محصولات زیر اجباری است:

- داروهای اختصاصی مورد استفاده در صنعت پزشکی

- مواد غذایی که در لفاف و ظروف مخصوص نگه‌داری می‌شوند

- انواع نوشیدنی‌ها و آب‌های گازدار

- لوازم آرایشی و بهداشتی که با پوست انسان تماس مستقیم دارند.

برای ثبت برند و علامت تجاری باید نکاتی را رعایت کرد و برخی از علائم که دارای ویژگی‌های خاصی باشند، غیرقابل ثبت هستند. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

- واژه‌های عام را که به همه‌ی انواع یک محصول اشاره دارد نمی‌توان به عنوان برند ثبت کرد؛ مانند ترشی، دونات یا لواشک.

- واژهای توصیفی مانند شیرین، ترش و شور را نمی‌توان برای محصولات استفاده کرد.

- استفاده از علائم خلاف عرف جامعه و قوانین اسلام، همچنین استفاده از اسامی مقدس یا چهره آن‌ها هم مجاز نیست.

- نشان‌های دولتی، پرچم کشورهای دنیا، نمادهای بین‌المللی مانند یونیسف، اسامی مشهور یا مقدس و نام سازمان‌های جهانی طبق قوانین اداره مالکیت معنوی قابل ثبت نیستند.

علاوه بر دلایل فوق تشابه اسمی یا ثبت برندهایی که پیش از این ثبت شده‌اند، غیرقابل‌قبول هست. ازاین‌رو استعلام ثبت برند قبل از درخواست آن لازم به نظر می‌رسد. از آنجایی که این قوانین پیچیده هستند می‌توان به ثبت برند و علامت تجاری در سامانه هانا ثبت پرداخت که از ثبت برند در اولین درخواست اطمینان حاصل کرد و برند مورد نظر را در سریع‌ترین زمان ممکن به ثبت رساند.

خرید و فروش علامت تجاری

ثبت برند و علامت تجاری در بهترین حالت بیش از یک ماه زمان لازم دارد و گاه به دلیل شباهت‌های اسمی برنده‌ها با یکدیگر، پروسه ثبت برند می‌تواند بسیار وقت‌گیر و هزینه‌بر باشد. به همین دلیل سریع‌ترین راه کسب برند، خرید برند آماده است. طبق قانون خرید و فروش برند و علامت تجاری را مجاز است و برندهایی که قبلاً ثبت شده‌اند و کاربردی ندارند و یا اصلاً استفاده نشده‌اند توسط کارشناس رسمی دادگستری قیمت‌گذاری می‌شوند و با ارائه مدارک مربوطه برند و شخص حقیقی یا حقوقی خریدار برند و طی مراحلی واگذاری می‌شود. مراحل واگذاری و خرید و فروش برند آماده می‌تواند پیچیده است. هانا ثبت با مشاوره و استفاده کارشناسان حقوقی در تمامی مراحل خرید و فروش برند می‌تواند خرید یا فروش برند مطمئنی برای شما رقم بزند.

برندها طبق قانون در طبقات تجاری مختلفی قرار می‌گیرند و خرید برند آماده نیازمند آگاهی از طبقه تجاری محصول است. شرکت هانا ثبت با سال‌ها تجربه در زمینه ثبت برند و خرید و فروش علامت تجاری، نمانامه‌ای آماده و برند فروشی در کلیه طبقات… را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه کند. ارائه و خرید برند آماده مواد غذایی و همچنین با در اختیار داشتن برند فروشی سلولزی و انواع برند فروشی آرایشی و بهداشتی می‌تواند پاسخگوی تمامی اشخاصی حقیقی و حقوقی باشد که به دنبال خریدی مطمئن و مناسب هستند. برند فروشی در کلیه طبقات و ارائه نمانامه‌ای متنوع هاناثبت امکان خریدی متنوع و دلخواه را به خریداران می‌دهد.

برای دریافت لیست برندهای آماده واگذاری با کارشناسان هانا تماس بگیرید.

قبل از خرید برند آماده می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی هانا ثبت با شماره تماس ۰۲۱-۴۴۲۸۸۳۶۰ ۰۹۱۲۳۶۰۸۷۸۹ بهره‌مند شوید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک