وزیر دفاع: تروریست نامیدن سپاه نشان از ناکارآمدی حقه تحریم است


وزیر دفاع: تروریست نامیدن سپاه نشان از ناکارآمدی حقه تحریم است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی از سوی آمریکا نشان از ناکارآمد شدن حقه تحریم ایران از سوی آمریکاست.

وزیر دفاع: تروریست نامیدن سپاه نشان از ناکارآمدی حقه تحریم است
امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی موافقت دولت را با کلیات طرح دو فوریتی «اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا» را اعلام کرد.

وی اظهارداشت: اهتمام یکپارچه، هوشمندانه و به هنگام مجلس شورای اسلامی در پاسداری از حقوق مسلم کشور و سپاه پاسداران و همچنین رویکرد تضمینی و گفتمانی شفاف و قاطع برای صیانت از امنیت ملی و دفاع همه جانبه و کارآمد در برابر سیاست‌های خصمانه، بی ثبات ساز و مداخله گرایانه دولت مستکبر آمریکا و شبکه‌های تروریستی تحت حمایت آن و طراحی پیش نویس قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی تجلی اراده ملی و مردمی در صیانت از جایگاه انقلابی سپاه از یک سو و اقدام مشروع و دفاعی است که این اقدام را ارج می‌نهیم.

وی از تقویت و رفع ابهامات بودجه دفاعی در قانون بودجه سال ۹۸ تشکر کرد و گفت: توطئه‌های آمریکا شیطان بزرگ در ۴۰ سال بزرگ، استقلاب و تمامیت ارضی نظام و انقلاب اسلامی همواره وجود داشته است، اما همواره حرکت و پیروزی قاطع با فضل و نصرت خداوند با ملت بزرگ ایران بوده است.

وزیر دفاع ادامه داد: اینک نیز شیطان بزرگ با تروریستی خواندن سپاه مترصد است که مانع از نفوذ آرمان‌های عاشورایی و قدرت بازدارنده دفاعی ایران اسلامی شود، این توطئه نیز با شکست مواجه خواهد شد کما این که جنگ نرم و سخت در شکل و محتوای نظامی و امنیتی تا فرهنگی و اجتماعی در برابر فرهنگ جهاد و شهادت و مدیریت ظرفیت‌های انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده است

این خبر در حال تکمیل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا