واکنش ضرغامی به ممانعت از ورودش به جلسات توسط رئیس جمهور


واکنش ضرغامی به ممانعت از ورودش به جلسات توسط رئیس جمهور

سید عزت‌الله ضرغامی با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش از ممنوع‌الورود شدن غیرقانونی‌اش به جلسه شورای عالی فضای مجازی توسط رئیس جمهور خبرداد.

واکنش ضرغامی به ممانعت از ورودش به جلسات توسط رئیس جمهور به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی، دقایقی پیش پستی در توییتر به اشتراک گذاشت و از ممنوعیت ورودش به جلسات توسط رئیس جمهور نوشت. ضرغامی ضمن تأیید این خبر تأکید کرد مأموریت ابلاغی رهبر معظم در این دو حوزه را مصمم‌تر از گذشته ادامه خواهد داد.

در متن کامل این پست ضرغامی آمده است:

«ممانعت غیرقانونی رئیس جمهور از حضور من در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در برابر ده‌ها اقدام غیرقانونی مهمتر ایشان در سطح ملی خیلی مهم نیست. فیلترینگ نوظهور رئیس جمهور راه به جایی نخواهد برد. مأموریت ابلاغی رهبر معظم در این دو حوزه را مصمم‌تر از گذشته ادامه خواهم داد».

شایان ذکر است؛ چند روز پیش اخباری مبنی بر عدم دعوت رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگیو عزت الله ضرغامی به جلسه شورای عالی فضای مجازی در برخی از رسانه ها منتشر شد. پس از انتقادهای چندماه پیش رحیم‌پور ازغدی از رئیس‌جمهور، او گفته بود که روحانی اعلام کرده چند نفر از جمله بنده نباید به شورای عالی انقلاب فرهنگی بیایند.

واکنش ضرغامی به ممانعت از ورودش به جلسات توسط رئیس جمهور

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته