رضایت‌مندی ایثارگران؛ اولویت کمیسیون پزشکی بنیاد شهید


رضایت‌مندی ایثارگران؛ اولویت کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش رضایت‌مندی ایثارگران و خانواده‌های آنان را اولویت کمیسیون پزشکی بنیاد اعلام کرد

رضایت‌مندی ایثارگران؛ اولویت کمیسیون پزشکی بنیاد شهیدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از «ایثار»، نشست هم‌اندیشی بررسی نقاط قوت و ضعف فرآیند اجرایی کمیسیون‌های پزشکی بنیاد در اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این نشست که با حضور غلامرضا طائبی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد و معاونان بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها برگزار شد، فرآیند ارتقای رضایت‌مندی ایثارگران از کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

طائبی در این نشست با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای افزایش رضایت ایثارگران، گفت: در چند سال گذشته شاهد افزایش رضایت ایثارگران بوده‌ایم و باید با ارائه راهکارها، برنامه‌ها و اهتمام بیشتر، نسبت به رضایتمندی تمام ایثارگران تلاش کنیم و این مهم اولویت بنیاد است.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد افزود: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای افزایش رضایت ایثارگران و خانواده‌های آن عزیزان، افزایش بیش از پیش شفافیت در فرآیند کمیسیون‌های پزشکی است.

معاونان بهداشت و درمان بنیاد استان‌ها در این نشست بر اجرایی شدن طرح پزشک مشاور و همچنین متمرکز شدن مشاوره به ایثارگران تاکید کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید