سرنوشت نامعلوم دو رودباری در تالاب جازموریان


سرنوشت نامعلوم دو رودباری در تالاب جازموریان

سرپرست فرمانداری رودبار جنوب گفت: دونفر نفربر خلاف هشدار‌های ستاد بحران در خصوص نرفتن به تالاب جازموریان، به این منطقه رفته و مفقود شده اند.

سرنوشت نامعلوم دو رودباری در تالاب جازموریان

به گزارش فانوس، منصور خانه گیر سرپرست فرمانداری رودبار جنوب گفت: دونفر دامدار از روستای میاندران بخش جازموریان که روز شنبه برای بیرون آوردن دام هایشان به تالاب جازموریان رفته اند بعد از ساعتی تلفن همراهشان ازدسترس خارج وتا کنون هیچ رد ونشانی از آن‌ها پیدا نشده است.

خانه گیر افزود: برخلاف هشدار‌های مکرر ستاد بحران شهرستان و دهیاران، بخشداران و مسئولین محلی برای نرفتن به این منطقه این افراد بدون توجه به هشدارها به منطقه رفته اند و تا کنون اطلاعی از آن‌ها نداریم.

وی افزود:با توجه به اینکه منطقه جازموریان در اثر بارندگی‌ها باتلاقی است امکان گشت زمینی نداشتیم و به دلیل نگرانی خانواده این افراد، عصر دیروز گروهی سه نفره با یک دستگاه تراکتور عازم منطقه شده است.

سرپرست فرمانداری رودبار جنوب گفت:با تمام شرایط از مرکز استان درخواست بالگرد هم داشته ایم، اما به دلیل نبود بالگرد در استان هنوز موفق به گشت هوایی نشده ایم.

وی ابراز امیدورای کرد : با توجه به اینکه تالاب جازموریان به صورت کامل پر نشده و آبگیری ندارد، این دامداران مشکل خاصی نداشته باشند و به سلامت برگردند و خانواده هایشان از نگرانی رهایی یابند.

وی بیان کرد:احتمال خطر برای افراد وجود ندارد، ولی با این حل گشت زمینی را اعزام کرده ایم که تا کنون اطلاعی کسب نکرده اند.

جستجو برای یافتن دو دامدار رودباری که بر خلاف هشدار‌های ستاد بحران سه رو زقبل به جازموریان رفته اند و اطلاعی از آنان نیست، ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز