به گزارش الف بر اساس خبرهای منتشره قرار بود امروز جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رییس جمهور تشکیل گردد اما خبرها حکایت از لغو این جلسه دارد .

بدنبال انتقاد عزت الله ضرغامی از یک سخنرانی رییس جمهور در جلسات پیشین این شورا رییس جمهور اعلام کرده بود تا وی در این جلسات حضور دارد شرکت نخواهد کرد . و پس از آن نیز عملا جلسات شورا تعطیل و روحانی اقدام به تشکیل آن نکرد .

بدنبال این برخی رسانه های نزدیک به دولت نظیر جماران و ایرنا با انتشار خبری مدعی شدند :در پی مشاجره اخیر عزت الله ضرغامی با رییس جمهور در جلسه اخیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، وی از سوی دفتر یکی از مقامات عالی رتبه نظام از ادامه حضور در جلسات شورایعالی انقلاب فرهنگی و شورایعالی فضای مجازی منع شده است.

که بلافاصله این خبر از سوی همان سایتها تکذیب گردید.

روز گذشته جلسه شورای عالی فضایی به ریاست روحانی تشکیل شد اما رییس جمهور دستور داد تا از ضرغامی برای این جلسه دعوت نشود . قرار بود امروز نیز جلسه شورای انقلاب فرهنگی که ضرغامی نیز در آن عضویت دارد (در حالیکه دعوتنامه برای دیگر اعضا ارسال شده بود) بدون دعوت از ضرغامی تشکیل شود . اما این جلسه لغو شد .

احتمال اینکه آقای روحانی برای اقدام غیر قانونی خود مورد تذکر قرار گرفته باشد منتفی نیست . و چه بسا وی به دلیل عدم رغبت برای دعوت از ضرغامی بار دیگر تصمیم گرفته تا جلسات این شورا را همچنان در حالت تعطیل نگهدارد .