هشدار منچستریونایتد به دخیا و پوگبا !


به گزارش ESPN باشگاه یونایتد در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل بارسلونا به داوید دخیا و پل پوگبا اعلام کرده که حتی در صورت عدم صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ قصد فروش آنها را نخواهد داشت. نوشته هشدار منچستریونایتد به دخیا و پوگبا ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار منچستریونایتد به دخیا و پوگبا !

هشدار منچستریونایتد به دخیا و پوگبا: به فکر جدایی نباشید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۵
هشدار منچستریونایتد به دخیا و پوگبا !

به گزارش ESPN باشگاه یونایتد در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل بارسلونا به داوید دخیا و پل پوگبا اعلام کرده که حتی در صورت عدم صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ قصد فروش آنها را نخواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد امشب در نوکمپ در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل خود به مصاف بارسلونا می‌رود. یونایتد که در بازی رفت مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان، در خانه‌اش ۱-۰ مقابل مسی و یارانش شکست خورده در نوکمپ کار بسیار دشواری برای صعود در پیش دارد هر چند سولسشر و بازیکنانش از امید بالای خود به کامبکی رویایی، مثل بازگشت درخشان‌شان در مقابل پاری سن ژرمن، در مرحله قبلی، صحبت کرده‌اند.

در این شرایط و در آستانه بازی امشب دو تیم در نوکمپ، ESPN مدعی شد باشگاه منچستریونایتد در آستانه این بازی به دو ستاره بزرگش، داوید دخیا و پل پوگبا که اخیراً شایعات زیادی درباره جدای آنها از باشگاه مطرح شده، اعلام کرده که چه یونایتد به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند و چه در این مرحله حذف شود، باشگاه قصدی برای فروش آنها در تابستان پیش رو نخواهد داشت.

شبکه ESPN با اشاره به شایعات بسیار زیاد درباره تلاش رئال مادرید برای اغوای دخیا و پوگبا و منتقل کردن آنها به مادرید می‌گوید بسیار بعید به نظر می‌رسد که منچستریونایتد به چنین انتقالی رضایت بدهد. این دو ستاره همچنان با منچستریونایتد قرارداد دارند و شیاطین سرخ بدون آنها در فصل آینده با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. سولسشر می‌داند که نباید بهترین بازیکنان خود را از دست بدهد و اگر اتفاق خاصی نیفتد دخیا و پوگبا در یونایتد ماندگار خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک