برنامه های نیمه شعبان برای سیزدهمین سال متوالی در مسجد محدثین بابل برگزار می شود


برنامه های نیمه شعبان برای سیزدهمین سال متوالی در مسجد محدثین بابل برگزار می شود

حجت الاسلام نصیرایی گفت: برنامه های سیزدهمین سال متوالی نیمه شعبان مسجد مقدس محدثین بابل از ساعت 21، روز سه شنبه 27 فروردین تا 6 اردیبهشت به مدت 11 شب با حضور سخنرانان و ذاکرین به نام کشوری برگزار می شود.

حجت الاسلام «عسکر نصیرایی»، امروز (27 فروردین) در آستانه نیمه شعبان و ولادت مسعود حضرت ولی الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: رجبی دوانی، حجت الاسلام ابراهیمیان، حجت الاسلام ماندگاری، آیت الله صدیقی، حجت الاسلام نصوری، حجت الاسلام کلباسی، حجت الاسلام بی آزار تهرانی، آیت الله نظری منفرد، حجت الاسلام مومن و حجت الاسلام روحانی، سخنرانان دهه مهدویت در مسجد مقدس محدثین بابل هستند.

وی افزود: مشهدسری، حبیبی، یعقوبی، بذری، ذبیحی، عباسپور، ژرف، قنبری و علیپور از ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) در برنامه های نیمه شعبان مسجد مقدس محدثین بابل به منقبت و مولودی خوانی می پردازند.

تولیت و امام جماعت مسجد محدثین بابل اظهار کرد: برنامه های سیزدهمین سال متوالی نیمه شعبان مسجد مقدس محدثین بابل از ساعت 21، روز سه شنبه 27 فروردین تا 6 اردیبهشت به مدت 11 شب با حضور سخنرانان و ذاکرین به نام کشوری برگزار می شود که علاقه مندان حتی از شهرها و استان های دیگر در این مراسم نورانی و معنوی، شرکت می کنند.

به گزارش شبستان، مسجد محدثین بابل با بیش از سه قرن قدمت که ساخت آن بر اساس کتیبه نصب شده در محراب به دستور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نسبت داده می شود در چهار راه گلشن، خیابان شهید نواب صفوی این شهر، قرار دارد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود