صدری: ارتباطات مشترکین تلفن ثابت پلدختر برقرار شد


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نصب و راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن در پلدختر اظهار داشت: با تلاش جهاد گونه کارکنان شرکت مخابرات در روزهای اخیر، این مرکز در پلدختر، راه اندازی و امکان برقراری ارتباطات تلفن ثابت فراهم شد. سید مجید صدری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : با بهره برداری از این مرکز تلفن کم ظرفیت ، ارتباطات...

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نصب و راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن در پلدختر اظهار داشت: با تلاش جهاد گونه کارکنان شرکت مخابرات در روزهای اخیر، این مرکز در پلدختر، راه اندازی و امکان برقراری ارتباطات تلفن ثابت فراهم شد.
سید مجید صدری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : با بهره برداری از این مرکز تلفن کم ظرفیت ، ارتباطات تلفن ثابت پلدختر به حالت نرمال و پایدار بازگشته و شهروندان می توانند با استفاده از شماره های سابق تلفن ثابت خود ، مجددا ارتباط تلفنی را برقرار و استفاده نمایند .
وی افزود: علاوه بر نصب و راه اندازی این مرکز تلفن، به صورت همزمان وشبانه روزی، آماده سازی مسیر کابلی اتصال این مرکز در پلدختر توسط تیم فنی وعملیاتی مخابرات انجام شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان گفت: با اهتمام شبانه روزی و جهادگونه کارکنان مخابرات در راه اندازی و پایداری ارتباطات ، آماده سازی مراکز تلفن اصلی شهرستان ها و برقراری مجدد زیرساخت های شبکه مخابراتی در تمام مناطق سیل زده به صورت کامل و پایدار در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در