حجم فایل نصبی عنوان Days Gone خبر از گرافیک خیره کننده آن می‌دهد


حجم فایل نصبی عنوان Days Gone خبر از گرافیک خیره کننده آن می‌دهد

اطلاعات جدید درباره بازی مهیج و مورد انتظار Days Gone خبر از این می‌دهند که فایل نصبی آن 67 گیگابایت حجم خواهد داشت.

حجم فایل نصبی عنوان Days Gone خبر از گرافیک خیره کننده آن می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که صحبت از عنوان مهیج و مورد انتظار Days Gone می‌شود. یکی از سؤالات درباره این عنوان، این بود که قرار است در چه تاریخ و با چه حجمی عرضه شود. حال که به روز انتشار رسمی Days Gone نزدیک می‌شویم، خبر‌ها درباره این بازی بیشتر می‌شود. اولین خبر درباره بازی انحصاری جدیدی شرکت سونی، ارائه نسخه‌ای کم حجم از آن برای کسانی بود که Days Gone را پیش‌خرید کرده بودند.

حال با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این عنوان برای PS4، اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد Days Gone چه مقدار حجم خواهد داشت. خبر‌ها حاکی از این است که Days Gone، عنوان توسعه بافته در استودیو‌های Sony Bend دارای فایل نصبی به حجم ۶۷ گیگابایت خواهد بود. درست است که این فایل حجم چندان بالایی مانند عناوینی از جمله Red Dead Redemption 2 با فایل نصبی ۱۰۰ گیگابایتی ندارد و یک فایل به طور کامل عادی برای بازی PS4 به حساب می‌آید، اما این خبر هشداری برای افرادی است که جای خالی روی حافظه PS4 خود ندارند و نیاز دارند تا میزانی از حافظه ذخیره سازی خود را برای Days Gone باز کنند.

به جرأت می‌توان گفت Days Gone مورد انتظارترین بازی سال ۲۰۱۹ تا به این جای کار است که نسخه دموی ارائه شده از آن توانست پاسخ قابل توجهی به این میزان انتظار دهد. به هر حال، چند هفته تا زمان عرضه این بازی مانده است و همه طرفداران دنیای بازی‌های ویدئویی باید منتظر باشند تا قول‌های سونی درباره ارائه داستان، سینماتیک و اجرای Days Gone عملی شود. همچنین، پیش‌بینی می‌شود، این عنوان مورد انتظار نظر همه منتقدان را به خود جلب کند.

عنوان Days Gone قرار است در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) امسال در بازار‌های جهانی و به صورت انحصاری برای کنسول خانگی PS4 عرضه شود و اولین فروشگاهی هم که آن را به فروش خواهد رساند، مانند همیشه آمازون است.

بیشتر بخوانید: عنوان Days Gone پس از عرضه بسته الحاقی خواهد داشت

انتهای پیام/

دیتای Days Gone دارای ۶۷ گیگابایت حجم است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟