رزمایش مشترک هوایی اسرائیل با امارات، یونان و ایتالیا در یونان


این رزمایش مشترک هوایی در حالی برگزار می شود که مواضع مردمی در مخالفت با عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی رو به افزایش است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ کانال دوازده تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد نیروی هوایی این رژیم به همراه نیروی هوایی امارات و نیز نیروی هوایی یونان و ایتالیا در یونان رزمایش هوایی برگزار کردند. رزمایش مشترک هوایی امارات با رژیم صهیونیستی در حالی برگزار می شود که مواضع مردمی در مخالفت با عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی رو به افزایش است.
المسیره، گزارشی در این خصوص پخش کرد که ابتدا گوینده کانال دوازده تلویزیون اسرائیل با اشاره به پرواز جنگنده ها در این رزمایش می گوید: « آنان به پرواز در می آیند. آنها خلبانانی از یونان و آمریکا و ایتالیا و اسرائیل و امارات هستند. این کشورها موانع بین خودشان را برای اجرای رزمایشی در یونان از بین برده اند.
گزارشگر المسیره گفت: آنچه این گوینده کانال دوازده تلویزیون اسرائیل می گوید درست است. امارات و رژیم صهیونیستی موانع تخیلی بین خودشان را برای برگزاری رزمایش و تمرین مقابله با دشمن مشترک از پیش رو برداشته اند. برگزاری این رزمایش نشانگر میزان نزدیک شدن دو طرف به یکدیگر و نیز منافع مشترک بین دو طرف در تجاوز به یمن و دشمنی با ایران و محور مقاومت از فلسطین گرفته تا لبنان و سوریه و عراق و یمن تا ایران و دیگر کشورهای آزادیبخش است.
گزارشگر افزود: کانال دوازدهم تلویزیون اسرائیل در جزئیات افشاگری اش اعلام کرد نیروی هوایی اسرائیل با نیروی هوایی امارات و با حضور نیروهای هوایی یونان و ایتالیا رزمایش مشترکی در یونان انجام دادند.
خبرنگار کانال دوازده تلویزیون اسرائیل خطاب به دو خلبان اماراتی می گوید: « سلام حال شما چطور است رزمایش چطور بود؟» خلبان اماراتی می گوید: « خوب بود.»
خبرنگار تلویزیون رژیم صهیونیستی: « چه چیز یاد گرفتید؟»
خلبان اماراتی گفت: « من یک نظامی هستم و نمی توانم صحبت کنم.»
کانال دوازده تلویزیون اسرائیل افزود رزمایش ، شبیه سازی تهدیدات مختلفی است که دشمنان این کشورها دارد.
سرهنگ امیر فرمانده پایگاه هوایی رمات داوید تأکید کرد فرمانده اسکادران جنگنده های اماراتی با اعضای هیئت اسرائیلی دست داد و از خلبانان اسرائیلی تجلیل کرد.
این سرهنگ گفت: « زمانی که به این حادثه نگاه می کنی که در آن جنگنده های آمریکا و ایتالیا و یونان و نیز امارات شرکت کرده اند و در کنار هم پرواز می کنند این یک حادثه بزرگی است. این رزمایش ، شاهد رخ دادن لحظات مهمی است.فرمانده نیروی هوایی اسرائیل با فرمانده اماراتی دست داد.»
گزارشگر گفت: این سرهنگ صهیونیست تصریح کرد این رزمایش مهر تأییدی بر همکاری نظامی بین این طرفها است و رزمایشهای مشترک مشابهی در آینده نیز برگزار خواهد شد.
سرهنگ صهیونیست اضافه کرد: « اگر به جلو نگاه کنیم، گشایشی به وجود آمده است و فرصتهای بسیار زیادی وجود دارد. این فرصتهای همکاری را به وجود می آورد.»
گزارشگر گفت: در کنار این رزمایش، آمریکایی ها در آمریکا در حال آماده سازی قراردادی هستند که در ننگ آن اعراب نیز شریک هستند تا فلسطین را بفروشند و پس از آن مرحله جدیدی از روابط با دشمن صهیونیستی آغاز خواهد شد و نقابها از چهره ها برداشته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر