سامسونگ گلکسی A2 Core مجهز به اندروید Go معرفی شد


رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A2 Core از راه رسید. این گوشی هوشمند که دارای سیستم عامل اندروید گو است، با قیمت 76 دلار به فروش می رسد. سامسونگ گلکسی A2 Core به صورت رسمی معرفی شد. قبل از رونمایی از این گوشی هوشمند، شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از آن در فضای […] نوشته سامسونگ گلکسی A2 Core مجهز به اندروید Go معرفی شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A2 Core از راه رسید. این گوشی هوشمند که دارای سیستم عامل اندروید گو است، با قیمت 76 دلار به فروش می رسد.

سامسونگ گلکسی A2 Core به صورت رسمی معرفی شد. قبل از رونمایی از این گوشی هوشمند، شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از آن در فضای مجازی بودیم.

در حال حاضر این دستگاه در وب‌سایت سامسونگ حضور ندارد؛ با این حال انتظار می رود در آینده خریداران بتوانند به صورت آنلاین نیز این محصول را سفارش دهند.

این دستگاه قیمت پایینی دارد و در همین راستا، از مشخصات فنی ضعیفی بهره می برد. سامسونگ برای این گوشی هوشمند خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر گرفته که البته نسخه گو آن محسوب می شود.

قدرت گوشی سامسونگ گلکسی A2 Core را چیپست 8 هسته ای اگزینوس 7870 تامین می کند. این پردازنده 14 نانومتری دارای پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 است.

این دستگاه مانند سایر گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید Go، دارای 1 گیگابایت رم است. این دستگاه از 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که البته توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است.

سامسونگ گلکسی A2 Core مجهز به اندروید Go معرفی شد

در جلوی این اسمارت فون یک نمایشگر 5 اینچی با فناوری LCD قرار گرفته که در مقایسه با استانداردهای کنونی، کوچک است. در اطراف این صفحه نمایش حاشیه های زیادی به چشم می خورد.

کاربران برای ثبت تصاویر خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی که روی پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته، استفاده کنند. دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است.

سامسونگ گلکسی A2 Core از دو سیمکارت به همراه VoLTE پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به بلوتوث 4.2 LE، جک 3.5 میلی متری هدفون و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت 76 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس