شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا (ویژه اعیاد شعبانیه 98)


با وارد شدن به اعیاد شعبانیه و البته با توجه به نیاز ویژه بازار برای فروش فوری و پیش فروش محصولات خودروسازان مختلف، این شرکت‌ها اقدام به عرضه شرایط فروش مختلف کردند که حالا سایپا نیز وارد عمل شده و به همین مناسبت اقدام فروش فوری و پیش فروش محصولاتش نموده که از امروز آغاز شده است و جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید. به گزارش چرخان، گروه خودروسازی...

شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا (ویژه اعیاد شعبانیه 98)

با وارد شدن به اعیاد شعبانیه و البته با توجه به نیاز ویژه بازار برای فروش فوری و پیش فروش محصولات خودروسازان مختلف، این شرکت‌ها اقدام به عرضه شرایط فروش مختلف کردند که حالا سایپا نیز وارد عمل شده و به همین مناسبت اقدام فروش فوری و پیش فروش محصولاتش نموده که از امروز آغاز شده است و جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که برخلاف رقیب دیرینه خود در دو ماه اخیر فعالیت کمتری را داشته و شرایط فروش کمتری را به مشتریانش عرضه نموده است. این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان خرید محصولات سایپا از امروز می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی فروش این شرکت اقدام به ثبت سفارش کرده و با موعد تحویل یکماهه و چندماهه خودروی خود را تحویل بگیرند.

شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا (ویژه اعیاد شعبانیه 98)عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در مصاحبه‌ای پیرامون این شرایط فروش گفت: امکان ثبت نام از ۲۷ فروردین ماه برای مشتریان فراهم شده و ثبت سفارش به صورت اینترنتی خواهد بود. تحویل خودروهای ثبت نامی در فروش فوری این شرکت به صورت یکماهه خواهد بود. البته طرح پیش فروش نیز برای مشتریان فراهم خواهد شد که تحویل خودروهای مذکور چندماهه و طبق قراردادی خواهد بود که در شرایط فروش به مشتری اعلام می‌شود.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: از جمله شرایط ویژه برای ثبت سفارش خودرو در فروش فوری عدم خرید خودرو در ۱۸ ماه گذشته است که مشتری در صورت خرید خودرو از سایپا، امکان ثبت سفارش نخواهد داشت. البته در مورد تحویل خودروهای معوق نیز اقداماتی انجام شده تا طی چهارماه آتی تحویل آنها صورت بگیرد.

شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا (ویژه اعیاد شعبانیه 98)بابایی در ادامه با اشاره به تولید روزانه خودرو در این شرکت گفت: در حال حاضر تولید خودرو در سایپا به بیش از دو هزار خودرو رسیده است. برنامه ریزی سایپا برای تولید روزانه ۲۶۰۰ دستگاه خودرو و تحویل همین تعداد خودرو به صورت روزانه برنامه ریزی کرده است.

شرایط خاص فروش فوری سایپا به شرح زیر است:

محدودیت کد ملی برای مشتریان وجود دارد و بدیهی است که هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و محدودیت ۱۸ ماه نیز در این شرایط فروش وجود دارد. در صورتی که به هر دلیلی مشتری بدون توجه به محدودیت‌های موجود اقدام به ثبت سفارش کند، در هر مرحله از سفارش، سفارش ملغی شده و مبلغ واریزی مشتری عینا مسترد خواهد شد. محدودیت‌های گفته شده برای طرح‌های پیش فروش این شرکت اعمال نخواهد شد. افراد زیر ۱۸ سال امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. امکان صلح و خرید انصرافی در این شرایط فروش وجود ندارد. با توجه به استقبال مشتریان و همچنین وضعیت تولید و برنامه ریزی‌های سایپا، به صورت روزانه اقدام به عرضه خودروهای مختلف خواهد شد. ساعت شروع و اتمام هر مرحله از فروش فوری سایپا طبق زمان بندی سایت “تایم” خواهد بود و مشتریان موظفند که هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. مشتری بایستی اطلاعات لازم شخصی و بانکی را برای ثبت سریع سفارش آماده کند چرا که پروسه اتمام ظرفیت‌ها بسیار سریع خواهد بود. در صورت پایان ثبت نام و همچنین به پایان رسیدن سفارش، امکان تغییر کد ملی و نام و نام خانوادگی وجود نداشته و مشتریان بایستی به دقت این فرم را پر کنند.

شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا (ویژه اعیاد شعبانیه ۹۸)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا (ویژه اعیاد شعبانیه 98)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان