تمدید ارائه تسهیلات ویژه پردیس سینمایی باغ کتاب به خبرنگاران تخصصی سینمایی


تمدید ارائه تسهیلات ویژه پردیس سینمایی باغ کتاب به خبرنگاران تخصصی سینمایی

پردیس سینمایی باغ کتاب در راستای ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه، در سال 1398 تسهیلات ویژه‌ای را برای خبرنگاران تخصصی سینمایی شاغل در رسانه‌های معتبر و رسمی ارائه خواهد داد.

تمدید ارائه تسهیلات ویژه پردیس سینمایی باغ کتاب به خبرنگاران تخصصی سینماییبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح ارائه تماشای رایگان فیلم‌های در حال اکران برای خبرنگاران تخصصی سینمای شاغل در رسانه‌های معتبر سال ۱۳۹۷ توسط پردیس سینمایی باغ کتاب اجرا شد که با استقبال مطلوب اهالی رسانه مواجه شد.

به همین منظور رسانه‌هایی که تمایل دارند از تسهیلات ویژه #پردیس_سینمایی_باغ_کتاب استفاده کنند می‌بایست تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه از طریق آدرس ایمیل اقدام به معرفی خبرنگاران خود کنند که پس از بررسی نامه، نتیجه از طریق روابط عمومی پردیس سینمایی باغ کتاب به رسانه‌هایی که واجد شرایط استفاده از طرح باشند اطلاع‌رسانی خواهد شد.

براساس این خبر، پس از بررسی درخواست‌های ارسالی و اعلام نتیجه به رسانه‌های واجد شرایط، خبرنگاران تخصصی سینمایی به اتقاق یک نفر همراه، از ابتدای خرداد ماه ۱۳۹۸ می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری معتبر رسانه خود به گیشه سینما، روز‌های یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه به صورت رایگان در پردیس سینمایی باغ کتاب به تماشای فیلم‌های روی پرده بنشینند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...