50 کامیون کمک های استان مرکزی به سیلزدگان لرستان تحویل شد


50 کامیون کمک های استان مرکزی به سیلزدگان لرستان تحویل شد

به گزارش ایرنا سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه تحویل کمک های امدادی استان مرکزی به استاندار لرستان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی این کمک ها...

به گزارش ایرنا سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه تحویل کمک های امدادی استان مرکزی به استاندار لرستان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی این کمک ها معادل 50 میلیارد ریال است.
وی با اشاره به اینکه این کمک های از محل هدایای مردمی، نهادها و دستگاههای مختلف است تصریح کرد: مردم استان مرکزی در حالیکه چند روز درگیر سیل بودند اما کمک به استان همسایه رافراموش نکرده و امروز نیز کمک های لجستیکی، نقدی و کالایی آنها به لرستان تحویل شد.
وی تاکید کرد: سیلزدگان لرستان اطمینان داشته باشند استان مرکزی به عنوان همسایه آنان، این افراد را تنها نمی گذارد و ارسال کمک های انسانی و ماشین آلات استان مرکزی به مناطق سیلزده استمرار خواهد داشت.
آقازاده گفت: مقرر شده استان مرکزی معین شهرستان سیلزده دوره چگنی شود و در بازسازی این منطقه مشارکت داشته باشد.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد،دوره، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 37 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7269/6060
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!