حسین توکلی مربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان شد


حسین توکلی مربی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان شد

قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2000 سیدنی به عنوان مربی در تمرینات تیم پاراوزنه‌برداری حضور دارد.

بابک محمدی رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط کادر فنی تیم ملی پاراوزنه‌برداری اظهار داشت: می‌خواستیم پس از بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا درخصوص شرایط تیم یک بررسی داشته باشیم و بر همین اساس تصمیم گرفتیم که از چهار مربی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کنیم. به همین منظور در حال حاضر علی اصغر رواسی، علی محمودی، احمد ملاحسینی و حسین توکلی هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی درباره احتمال تغییر سرمربی تیم ملی گفت: اگر قرار به تغییر باشد، رسماً از طریق فدراسیون اعلام می‌کنیم. رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی نتایج خوبی کسب کرده، اما می‌خواهیم در کادر فنی از همه پتانسیل داخلی بهره ببریم. به هر حال ایران رقابت نزدیکی با سایر کشورها دارد و ما باید از همه پتانسیل داخلی استفاده کنیم.

رئیس انجمن وزنه‌برداری معلولان درباره احتمال سرمربیگری حسین توکلی عنوان کرد: چنین چیزی نیست و توکلی فقط به عنوان یکی از مربیان در اردوی تیم ملی حضور دارد. این اردو تا 6 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی‌پوشان پس از چند روز استراحت، از اواسط اردیبهشت مرحله بعدی تمرینات را پیگیری خواهند کرد. رزومه توکلی کاملاً است، او با احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا کار کرده، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بوده و سابقه کار در چندین کشور را نیز دارد. ما می‌خواهیم از توانایی همه مربی داخلی بهره ببریم و فعلاً احتمال تغییر وجود ندارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی