کمک‌های بانوان به سیل‌زدگان در مهدیه اردبیل جمع‌آوری می‌شود


کمک‌های بانوان به سیل‌زدگان در مهدیه اردبیل جمع‌آوری می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل دفتر امور بانوان و استانداری اردبیل گفت: ستاد جمع‌آوری کمک‌های بانوان استان به هموطنان مناطق سیل‌زده در مهدیه اردبیل تشکیل شده و هر روزه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی است.

کمک‌های بانوان به سیل‌زدگان در مهدیه اردبیل جمع‌آوری می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیرکل دفتر امور بانوان و استانداری اردبیل، روز گذشته، 26 فروردین‌ماه در جلسه ستاد بحران مردمی بانوان استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: متاسفانه در اغلب بلایای طبیعی، کمک‌های مردمی تنها به روزهای اول وقوع حادثه ختم می‌شود در حالی‌که مردم این مناطق تا برگشتن به روال عادی زندگی نیاز به مساعدت دارند تا بتوانند سختی‌های این دوران را تحمّل کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و استانداری اردبیل با بیان اینکه اقلام ارسالی به مناطق سیل‌زده باید بر اساس نیازسنجی و طبق برنامه انجام گیرد، تصریح کرد: بانوان این مناطق با توجه به روحیّه حساس و عاطفی خود باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و لوازم مورد نیاز آنان، در کنار سایر مواد غذایی و آشامیدنی به دست‌شان برسد.

محمدلو با بیان اینکه امسال برای اولین بار دفتر امور بانوان و خانواده عضو ستاد بحران استان‌ها شده است، گفت: نقش بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهد، در تسکین آلام مصیبت‌دیدگان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی چشمگیر است.

وی از ارسال کمک‌های بانوان استان اردبیل در قالب البسه، لوازم بهداشتی و دارویی، مواد غذایی و لوازم آشپزخانه به مناطق سیل زده استان‌های لرستان و گلستان خبر داد و افزود: با تمام مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی و بانوان خیر استان برای جمع آوری کمک‌های زنان استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همین که نیازهای مورد نیاز این مناطق به صورت مستمر به دست مردم برسد، بهترین همراهی با آنان است.

محمدلو در پایان گفت: کمک‌های بانوان با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از جمع‌آوری و بسته بندی به مناطق سیل زده کشور ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا