جبران خسارات سیل نیاز به هم افزایی ملی دارد


جبران خسارات سیل نیاز به هم افزایی ملی دارد

مافی با اشاره به اینکه برای جبران حاصل از خسارات سیل باید دولت را یاری کرد، گفت: جبران این خسارات نیاز به هماهنگی و هم افزایی ملی دارد.

«پروانه مافی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سیل های اخیر در کشور گفت: میزان خسارت برآورد شده از حادثه سیل 35 هزار میلیارد است ‌البته خود استانداران و افرادی که در استان ها هستند گاهی بیشتر از این عدد را تخمین می زنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدد این خسارت بالاست و دولت به تنهایی نمی تواند برای جبران آن اقدام کند. اگر کمک مردم و پویش های ملی نباشد، عملا سیل زده ها علاوه بر اینکه زندگی شان را از دست دادند روحیات و روان شان را نیز از دست می دهند.

وی تصریح کرد: مردمی که در مناطق سیل زده حضور دارند، کار و زندگی شان چه کشاورزی چه دامداری چه آبزی پروری و چه کارهای تولیدی باشد را از دست داده اند، خانه و زندگی و اثاثیه شان نیز از بین رفته است، از جایی که زندگی می کردند کنده شده اند و به جای دیگر رفته اند. مجموعه اینها آثار روانی شدیدی به آنها وارد کرده است.

مافی تاکید کرد: لذا برای کمک به این افراد و در جهت همیاری با دولت یک عزم ملی لازم است، حتی ایجاد رقابت مثبت بین افراد برای کمک رسانی به سیل زدگان با تبلیغات مثبت امری موثر است و این باعث می شود که دیگران هم برای کمک رسانی تشویق شوند.

رییس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جبران این خسارت نیاز به هماهنگی و هم افزایی ملی دارد، تصریح کرد: همه باید با هم کار و حرکت کنند تا حداقل شهریور این افراد که در حال حاضر در محل های اسکان اضطراری زندگی می کنند، اسکان موقت پیدا کنند و مشکلات شان تا حدودی هموار شود./

پایان پیام/33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی