تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌ مشتریان است؟


تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌ مشتریان است؟

تمرکز بیشتر تسلا روی فروش آنلاین باعث نگرانی و عصبانیت سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار درباره‌ی وضعیت مالی این برند و توانایی آن در افزایش سهم از بازار شده است. البته برخی افراد اعتقاد دارند شاید تسلا راه درست را در پیش گرفته است و به مشتریان دقیقاً آنچه را می‌خواهند اعطا می‌کند. رزماری شاهان مدیر... The post تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌...

تمرکز بیشتر تسلا روی فروش آنلاین باعث نگرانی و عصبانیت سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار درباره‌ی وضعیت مالی این برند و توانایی آن در افزایش سهم از بازار شده است.

تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌ مشتریان است؟
البته برخی افراد اعتقاد دارند شاید تسلا راه درست را در پیش گرفته است و به مشتریان دقیقاً آنچه را می‌خواهند اعطا می‌کند. رزماری شاهان مدیر یکی از شرکت‌های مشاوره‌ای می‌گوید:

آنچه که تسلا پیشنهاد می‌کند در واقع موردپسند مشتری است. در این حالت شما فرصت بیشتری برای به دست گرفتن اوضاع دارید و تحت تأثیر نمایندگی قرار نمی‌گیرید.

فرایند خرید خودرو یکی از جنجالی‌ترین فرایندها بوده و شکایات زیادی را در پی داشته است. در حقیقت در 5 سال گذشته صنعت خودرو جزو 10 بخشی بوده که بیشترین شکایات را به خود اختصاص داده و تنها در سال گذشته میلادی بیش از 104 هزار شکایت خودرویی در آمریکا ثبت شده است.

تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌ مشتریان است؟
اگرچه داده‌های منتشر شده دراین‌باره شامل بخش‌های تعمیراتی و بهای سوخت هم بوده اما بیش از 70 درصد شکایات به فروش و لیزینگ اختصاص داشته‌اند.

تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌ مشتریان است؟
مطالعات زیادی نشان می‌دهند که مشتریان بیشتری به تحقیق آنلاین پیش از ورود به نمایندگی می‌پردازند. مطالعه‌ی شرکت کاکس اتوموتیو نشان داده حدود 85 درصد خریداران خودرو احتمالاً از نمایندگی‌هایی خرید خواهند کرد که به آن‌ها اجازه‌ی شروع خرید و یا حتی خرید کامل آنلاین را بدهند.

تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌ مشتریان است؟
یکی از تحلیلگران صنعت خودرو تصریح می‌کند:

ما گفت‌وگو را دوست نداریم. ما با فردی بحث می‌کنیم که می‌خواهد تا بیشترین حد ممکن از ما سود به دست آورد. کسی که 24 ساعته این کار را انجام می‌دهد و احتمالاً به همین خاطر پاداش می‌گیرد. این امر باعث ایجاد تجربه‌ی خرید بسیار بدی می‌شود.

تمرکز تسلا روی فروش آنلاین به احتمال زیاد جنگ بین خودروسازان و نمایندگی‌های فروش سنتی را دوباره شعله‌ور خواهد کرد اما خب حرکت به سمت این مدل فروش خودرو به نظر اجتناب‌ناپذیر می‌رسد.

تمرکز تسلا روی فروش آنلاین، خواسته‌ مشتریان است؟
موسس و مدیر شرکت تکنولوژی Loup Ventures می‌گوید:

در دهه‌ی آینده بسیاری از نمایندگی‌های خودرویی تعطیل خواهند شد. برخی از روش‌های خودرویی فعلی در آینده پوچ خواهند بود.

علیرغم اینکه می‌دانیم فروش آنلاین باعث کاهش هزینه‌های تسلا می‌شود اما برخی سرمایه‌گذاران نگران این هستند که تعطیلی نمایندگی‌ها باعث کاهش تقاضا شود. یکی از تحلیلگران خاطرنشان می‌سازد:

فروشندگان اهمیت زیادی در افزایش فروش تسلا و همچنین فروش محصولات خورشیدی این برند داشته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟