ولنتینو روسی: رینز در موتوجی پی آمریکا بهتر از من بوده است


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی، موتورسوار یاماها اذعان کرد که الکس رینز مستحق کسب پیروزی در مسابقه ی موتوجی پی آمریکا بوده است. روسی در جایگاه دوم پشت مارک مارکز مسابقه را دنبال می کرد و زمین خوردن موتورسوار رپسول هوندا در پیچ دوازدهم، بهترین فرصت را در اختیار دکتر قرار داد تا بعد از مدت ها، یک پیروزی را برای خودش و یاماها بدست آورد. اما این...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی، موتورسوار یاماها اذعان کرد که الکس رینز مستحق کسب پیروزی در مسابقه ی موتوجی پی آمریکا بوده است.

روسی در جایگاه دوم پشت مارک مارکز مسابقه را دنبال می کرد و زمین خوردن موتورسوار رپسول هوندا در پیچ دوازدهم، بهترین فرصت را در اختیار دکتر قرار داد تا بعد از مدت ها، یک پیروزی را برای خودش و یاماها بدست آورد. اما این پایان ماجرا نبود و موتورسوار سوزوکی با نزدیک شدن به روسی، در چهار دور مانده به پایان مسابقه از او سبقت گرفت و تلاش های دور آخر دکتر برای پس گرفتن جایگاهش بی ثمر ماند و رینز توانست اولین پیروزی موتوجی پی خود را کسب کند. روسی گفت:

من بسیار متاسفم که پیروزی را از دست دادم. وقتی دیدم که مارکز با حادثه رو به رو شد با خودم گفتم “شاید بتوانم پیروزی را بدست آورم” اما بعدش رینز رسید.

من واقعا با حداکثر توان فشار آوردم، و سرعت مسابقه بسیار بالا بود اما در پایان او سریع تر از من بود و بسیار خوب راند و نتوانستم از او سبقت بگیرم.

من دو اشتباه در ترمزگیری داشتم و اگر چنین اتفاقی رخ نمی داد شاید می توانستم در دور آخر حمله کنم اما اینطور نشد. مایه تاسف است زیرا مدت زیادیست که برنده نشدم اما ما قوی هستیم و برای دفعات بعد تلاش خواهیم کرد.

ولنتینو روسی: رینز در موتوجی پی آمریکا بهتر از من بوده است ولنتینو روسی: رینز در موتوجی پی آمریکا بهتر از من بوده است الکس رینز و ولنتینو روسی – آمریکا 2019

اولین پیروزی موتوجی پی برای رینز یک اتفاق کاملا ویژه خواهد بود و موتورسوار اسپانیایی درباره ی آن گفت:

بسیار خوشحالم و با هیچ کلمه ای نمی توانم احساسم را توصیف کنم. از سوزوکی ممنونم زیرا واقعا کار آن ها عالی بود و برای همه ی این سال ها، موتور خوبی ساخته اند. حداکثر تلاشم را کردم و ولنتینو را شکست دادم که برای من باورنکردنی است، زمانی که بچه بودم، او الگوی من بود.

قطعا در تست های پیش فصل معتقد بودم که می توانیم پیروزی کسب کنیم. ما موتور قوی داریم و در قطر پیروزی بسیار نزدیک بود اما در آرژانتین از انتها مسابقه را شروع کردیم.

دور گرم کردن آمریکا نیز برای ما فاجعه بود و ست آپ مختلفی را تست کردیم اما باز بدتر شد. برای مسابقه ما به ست آپ استاندارد برگشتیم و نتیجه فوق العاده بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم