خسارت دیدگان بارندگی اخیر به فرمانداری ها مراجعه کنند


خسارت دیدگان بارندگی اخیر به فرمانداری ها مراجعه کنند

به گزارش ایرنا، رضا مدرس شامگاه دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: طبق دستور استاندار و هماهنگی های انجام گرفته مالکان واحدهای تجاری و مسکونی که در شهرهای...

به گزارش ایرنا، رضا مدرس شامگاه دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: طبق دستور استاندار و هماهنگی های انجام گرفته مالکان واحدهای تجاری و مسکونی که در شهرهای مختلف استان دچار خسارت چه به ساختمان و چه به لوازم منزل شده اند با اسناد و مدارک شخصا به فرمانداری و یا اداره مسکن و شهرسازی شهرستان خود مراجعه کنند.
وی ادامه داد: صاحبان واحدهای تجاری نیز که دچار خسارت شده اند، در سطح شهرستان به فرمانداری شهرستان ها مراجعه کنند.
مدرس بیان داشت: مالکان واحدهای تجاری و مسکونی در روستاها نیز که به علت بارش های اخیر دچار خسارت ( خسارت به ساختمان، لوازم و احشام) شدند، اسناد و مدارک را به دهیار هر روستا تحویل دهند.
این مقام مسوول تصریح کرد: تمام دهیاران نیز موظف هستند، لیست خسارت ها را به بخشداری مربوطه ارائه دهند تا بخشداران به صورت لیست های تجمیع شده به فرمانداری ها ارسال کنند.
مناطق مختلف هرمزگان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری شاهد بارش شدید باران بودند که به دنبال این بارش ها مراکز آموزشی و دانشگاهی به دلیل احتمال سیل و آبگرفتگی شدید معابر تعطیل شد.
طی این دو روز به دلیل حجم بالای بارش ها، برخی از رودخانه های فصلی طغیان و محورهای ارتباطی بیش از 20 روستا در شرق هرمزگان مسدود شد.
جاده ارتباطی بندر شهید رجایی بزرگترین بندرکانتینری ایران نیز در روز یکشنبه به دلیل آبگرفتگی شدید مسدود بود که با تلاش نیروهای راهداری بیشتر محورهای مسدود بازگشایی شدند.
بیشترین بارش در شهرستان های بندرخمیر با 84/5 میلیمتر، حاجی آباد 44/8 میلیمتر، جاسک41/3 و بندرعباس 45 و شش دهم میلیمتر به وقوع پیوسته است.
7198/6048
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت ال نود امروز در بازار چقدر شد؟