به گزارش افکارنیوز،

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ، در مورد اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه گفت: هدف آمریکا از ابتدا طبق بیان خود به ضعف و ناتوانی کشاندن ملت ایران و از بین بردن امنیت و ایجاد مشکل در کشور بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: آمریکا فهمیده است که سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح قدرت فوق العاده ای هستند که خداوند به ما بخشده است و آن‌ها با اینگونه اقدامات قصد از بین بردن امنیت را دارند، در نتیجه آن‌ها تمامی تحریم‌ها را علیه ملت ایران انجام دادند اما می‌دانند که کار دیگری نمی‌توانند انجام دهد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی اقدام آمریکا علیه سپاه را یک جنایت بزرگ در حق ملت ایران دانست و گفت: من معتقدم که خود سپاه تدابیر لازم را دارد و فرماندهی کل قوا هوشیار هستند و نمی‌گذارند که آمریکا در این زمینه برد کند، به نظر من یک روش‌هایی ایجاد خواهد شد که آمریکایی‌ها خلیج فارس را رها کنند و از منطقه خارج شوند بنابراین این مسئله دور نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: در آینده آمریکا چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر ایران را ندارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دیگر بزن و در رویی وجود ندارد، به نظر بنده آمریکا با این اقدام خود را در خلیج فارس محاصره کرده و سپاه این قدرت را دارد که آمریکا را از خلیج فارس خارج کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا دیگر چاره‌ای ندارد، آن‌ها قبل از اینکه سپاه را تحریم کنند، به سراغ حزب‌الله لبنان رفتند و به نتیجه نرسیدند، چراکه آمریکا آنقدر ضعیف شده است که توان مقابله با نیرو‌های سپاه را ندارد و این کار آن‌ها هم از سری اقدامات احمقانه ترامپ بود که این اقدامات در خود آمریکا هم مورد تایید نخواهد بود.