به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،"سید هاشم" رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) فدراسیون صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر با هدف بازدید از مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان به خوزستان سفر کرد و مورد استقبال رسمی مدیرعامل هلال احمر استان قرار گرفت.

او در آغاز این سفر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان و بخش امداد هوایی و انبارهای امدادی بازدید و طی گزارشی از چگونگی تشکیل سیل اخیر در استان و روند عملیات امداد و نجات مطلع شد.

رییس دفتر منطقه ای منا(جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر شمال آفریقا و خاورمیانه) سپس از اردوگاه اسکان اضطراری شهید علی هاشمی در اهواز بازدید کرد.

سید هاشم سپس در جمع خانواده های آسیب دیده حضور یافت و از تلاش ها و اقدامات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در سیل خوزستان تقدیر کرد.

بازدید از محل جمع آوری و بسته بندی کمک های مردم و نهادهای مختلف در سالن شهدای کارگر اهواز و سیل بند ورودی اهواز در پلیس راه قدیم اهواز اندیمشک از برنامه های دیگر سید هاشم بوده است.

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) همچنین از طریق هوایی از مناطق سیل زده استان خوزستان بازدید و تاسف خود از این حادثه را ابراز کرد.

سید هاشم سپس از اردوگاه های اسکان اضطراری در شهرستان شوش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی در این اردوگاه ها قرار گرفت.

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هدف از سفر ما به استان خوزستان بازدید از مناطق سیل زده و بررسی عمق این حادثه بود و بی شک در کنار جمهوری اسلامی ایران برای رویارویی با این حادثه بزرگ و تبعات آن و تلاش برای بازتوانی سریع، خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، رییس دفتر منطقه ای"منا" به همراه سخنگوی این دفتر در سفری دو روزه به خوزستان، وضعیت مناطق سیل زده و روند امدادرسانی به آسیب دیدگان این سیل مهیب را بررسی کردند.

رییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) به خوزستان سفر کرد+ببینیدرییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) به خوزستان سفر کرد+ببینیدرییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) به خوزستان سفر کرد+ببینیدرییس دفتر منطقه ای خاورمیانه و شمال آفریقا(منا) به خوزستان سفر کرد+ببینید