گروه درمانی هلال احمر به خوزستان اعزام می شود


گروه درمانی هلال احمر به خوزستان اعزام می شود

امان الله جهان بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه پزشکی اعزامی شامل پزشک، پرستار، کارشناس تغذیه، کارشناس روانشناسی و کارشناس تجهیزات...

امان الله جهان بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه پزشکی اعزامی شامل پزشک، پرستار، کارشناس تغذیه، کارشناس روانشناسی و کارشناس تجهیزات پزشکی خواهد بود .
وی افزود: مدت اولیه ماموریت این گروه یک هفته است و در صورت نیاز ازمان ماموریت تمدید می شود.
جهان بین تصریح کرد: بیش از 700 میلیون ریال تجهیزات پزشکی همراه این گروه درمانی به استان خوزستان ارسال می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: گروه 20 نفره سحر یا « سامانه حمایت های روانی» که متشکل از مددکار و روانشناس اجتماعی هستند برای انجام فعالیت های حمایت روانی به این مناطق اعزام می شوند.
هم اکنون 70 پایگاه ثابت و سیار در کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل ‌زدگان کشور در نقاط مختلف این استان دایر است.
به گفته مسئولان تاکنون افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک ‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران و مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به سیل ‌زدگان کشور در این پایگاه ‌ها جمع ‌آوری ‌شده است.
با وجودی که حدود 20 روز است که سیل ویرانگر زندگی مردم برخی استان های کشور را مختل کرده اما مهربانی ایرانیان برای کمک به سیل زدگان چون موجی فراگیر ادامه دارد.
7531/1662
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان