طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان ادامه دارد


طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان ادامه دارد

چهارمین دوره طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان که با عنوان «عشق و آینه» با محوریت استان البرز برگزار می‌شود، تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان ادامه دارد طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات آرادمان پیش‌تر اعلام کرده بود که با حمایت یک حامی خیر، چهارمین دوره طرح «عشق و آینه» را به نفع کودکان کم‌توان در استان البرز برگزار خواهد کرد.

پیش‌تر همین انتشارات با همراهی برخی حامیان خیر فرهنگی، سه دوره از این طرح را در سال‌های گذشته، به نفع کودکان کم‌توان تهران و کرمانشاه (زلزله‌زدگان سر پل ذهاب) برگزار کرده بود.

بنا بر اعلام این مرکز نشر، در طرح عشق و آینه چهار، هر فرد یا نهادی که بیش از 3 نسخه از کتاب «رنگ‌آمیزی شازده کوچولو» (به همراه گزیده داستان دوزبانه فارسی – انگلیسی به‌بهای هر نسخه 14 هزار تومان) را تا سقف حداکثر سیصد نسخه خریداری کند، تمامی مبلغ خریدش به نفع کودکان یک مرکز نگهداری از کودکان معلول در استان البرز، به‌صورت اقلام بهداشتی و غذایی هزینه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر یا مشارکت در طرح، علاوه بر تماس با شماره تلفن 09122242902 می‌توانند به سایت این انتشارات یا صفحه‌های این نشر در اینستاگرام و تلگرام به نشانی‌های www.aradman.ir و aradmanpub@ مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟