نجات جان مادر باردار مارگزیده توسط ستاد بحران هرمزگان


نجات جان مادر باردار مارگزیده توسط ستاد بحران هرمزگان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از نجات جان مادر بارداری که دچار مارگزیدگی شده بود توسط تیم ستاد بحران استان و امکانات ارتش در شهرستان جاسک خبر داد.

نجات جان مادر باردار مارگزیده توسط ستاد بحران هرمزگان
به گزارش فانوس، رضا مدرس ضمن اعلام این خبر گفت: علیرغم تمامی هشدارها و توصیه‌های ایمنی مبنی بر اینکه زنان باردار و افراد دارای بیماری خاص شرایط خود را به عوامل ستاد بحران اعلام کنند اما باز هم برخی افراد بی‌توجهی کرده و این امر موجب شد که یک مادر باردار در معرض خطر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه سرعت عملکرد تیم ستاد بحران در انتقال مادر باردار به مرکز درمانی موجب نجات جان مادر و فرزند شد، افزود: ورود به موقع تیم ستاد بحران و انتقال بیمار توسط بالگرد ارتش به مرکز درمانی نجات جان مادر و فرزندش را رقم زد.

مدرس تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور امداد رسانی به افراد مصدوم و بیمار و هم چنین امداد به مناطق آب گرفتگی، ۱۰ پرواز را تاکنون انجام داد که طی این پروازها علاوه بر نجات جان مادر باردار، هم اکنون در حال انتقال فردی با حمله قلبی و یک مصدوم تصادفی به مراکز درمانی است.

وی با اشاره به اینکه مردم به توصیه‌های ایمنی ستاد بحران در شرایط حساس و بحرانی عمل کنند، بیان کرد: مردم باید به توصیه‌های ایمنی که برای حفظ جان آنها در شرایط حساس از سوی ستاد بحران اعلام می‌شود عمل کنند تا کمترین آسیبی به آنها وارد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در پایان از همراهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در جاسک، منطقه ولایت قدردانی ویژه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش