رئیس کل دادگستری کرمان:مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت از طلافروشی است


رئیس کل دادگستری کرمان:مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت از طلافروشی است

کرمان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی در بازار کرمان خواهد بود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد ظهر امروز به همراه دادستان مرکز استان و فرماندهی انتظامی استان در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار داشت: با کمال تاسف شامگاه گذشته سارقان که یکی از آنها مسلح بوده با حمله به یک طلافروشی در بازار کرمان ضمن به سرقت بردن مقادیری طلا باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند.
وی ادامه داد: در جریان این تیراندازی یک دستفروش کشته و یکی از افراد داخل طلافروشی نیز مجروح شده که به منظور سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.
موحد خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام سرقت مجموعه های مختلف امنیتی، انتظامی و قضایی وارد عمل شدند و کار تحقیقاتی آغاز شد و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن عاملان این جنایت شناسایی و دستگیر شوند.
این مقام ارشد قضایی در استان کرمان تصریح کرد: پرونده سرقت از طلافروشی کرمان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و با توجه به اینکه تیراندازی در بازار و اماکن عمومی به وقوع پیوسته و موجب رعب و وحشت مردم شده مجازات به طور قطع شدید و در حد محاربه است.
رئیس شورای قضایی استان کرمان گفت: امیداوریم با همت و تلاش و پیگیری های مستمر مجموعه های اطلاعتی، امنیتی و نیروی انتظامی هر چه سریعتر سارقان دستگیر شوند و به مجازات قانونی برسند تا مردم شاهد این باشند که حاکمیت و نظام در مقابل عوامل ناامنی و شرارت کوتاه نیامده و اغماض نخواهند کرد.
3029/7440

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در