ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ارتش در خاش آغاز شد


ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ارتش در خاش آغاز شد

زاهدان- ایرنا- ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مقامات محلی از امروز/دوشنبه/ در شهرستان خاش آغاز شد.

یه گزارش ایرنا افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ارتش، اجرای سرود و نمایشگاه عکس و کتاب، دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش با حجت الاسلام والمسلمین محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از برنامه های مهم گرامیداشت روز ارتش در خاش بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: آمادگی کامل، توان بالای دفاعی و رزمی و نظامی، هوشیاری، بصیرت، شجاعت، اخلاص و ولایت مداری نیروهای توانمند در ارتش در جبهه های دشمنان یاس و نا امیدی ایجاد کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی افزود: حضور مقتدرانه ارتش و لشکریان اسلام در عرصه های مختلف توانسته به توفیقات کشور و دفاع از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی بیفزاید.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتش و سپاه و نیروهای مسلح مقتدر دژهای استوار نظام، حافظان اصلی میهن و رونق بخش خدمات در مباحث علمی، فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و اجتماعی و غیره هستند.
سرهنگ شفیعی فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش مستقر در خاش نیز به تبیین خدمات ارتش در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب اسلامی و بویژه حضور فعال در شرایط بحرانی کشور پرداخت و آمادگی کامل ارتش و نیروهای مسلح مستقر در شهرستان را برای صیانت از ارزشهای اسلامی و انقلابی و پاسداری از مرزهای میهن اعلام کرد.
7310 **6081

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی