دورهمی با موضوع محیط زیست در ادبیات کودکان با حضور گلبرگ باشی


دورهمی با موضوع محیط زیست در ادبیات کودکان با حضور گلبرگ باشی

نویسنده: گروه خبر کتابکدورهمی با موضوع محیط زیست در ادبیات کودکان با حضور دکتر گلبرگ باشی و شهران اقبال‌زاده پنج شنبه 29 فروردین 1398برگزار می‌شود. گلبرگ باشی در این برنامه از تجربه‌های زیست‌محیطی خود با کودکان و نقش ادبیات در حفاظت از محیط زیست صحبت خواهد کرد. و گلبرگ باشی دارای مدرک دکترای در رشته مطالعات زنان و تاریخ ایران از دانشگاه کلمبیا...

دورهمی با موضوع محیط زیست در ادبیات کودکان با حضور دکتر گلبرگ باشی و شهران اقبال‌زاده پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸برگزار می‌شود.

گلبرگ باشی در این برنامه از تجربه‌های زیست‌محیطی خود با کودکان و نقش ادبیات در حفاظت از محیط زیست صحبت خواهد کرد. و گلبرگ باشی دارای مدرک دکترای در رشته مطالعات زنان و تاریخ ایران از دانشگاه کلمبیا است. نخستین کتابش برای کودکان «ف مثل فلسطین: کتاب الفبای فلسطین» در سال ۲۰۱۷ به زبان انگلیسی منتشر شد. کتاب «نجات ماهی: یک قصه نوروزی» نخستین کتاب او به زبان فارسی است که با تصویرگری آنی ویلکینسون به تازگی منتشر شده است. این کتاب داستانی است محیط زیستی که کودکان را به دوستی با حیوانات تشویق می‌کند.

شهرام اقبال زاده، مترجم، نویسنده، ویراستار و منتقد ادبیات کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۳ در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه تهران است. شهرام اقبال زاده فعالیت ادبی خود را با انتشار مقالاتی دربارهٔ ادبیات به ویژه ادبیات کودک و نوجوان در مطبوعات شروع کرد و با عضویت در نهادهای ادبی مانند انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، و شورای کتاب کودک گسترش داد. او دو دوره عضو هیئت مدیرهٔ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، و دبیر و سخنگوی آن بوده‌است.

این برنامه پنج شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ در فروشگاه کتاب بازی و اندیشه واقع در تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، نرسیده به بزرگراه یادگار امام، پلاک ۱۱۷ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در