جشنواره «جوان موفق»؛ فرصتی برای تبیین جایگاه جوانان البرزی


جشنواره «جوان موفق»؛ فرصتی برای تبیین جایگاه جوانان البرزی

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از جشنواره جوان موفق به عنوان فرصتی برای تبیین جایگاه جوانان کارآمد البرز نام برد و گفت: نفرات برگزیده در اجتماع عظیم جوانان استان البرز معرفی و تقدیر می‌شوند.

جشنواره «جوان موفق»؛ فرصتی برای تبیین جایگاه جوانان البرزی

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، امروز، 26 فروردین‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشنواره جوان موفق، اظهارکرد: این جشنواره موفق فرصتی برای تبیین جایگاه جوانان البرزی است.
وی افزود: از نفرات برگزیده جشنواره جوان موفق در روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۱۷ در اجتماع عظیم جوانان استان البرز که با حضور ارزشمندان جوانان و اصحاب رسانه در میدان توحید برگزار می‌شود تقدیر به عمل می‌آید.
نوروزی‌فر تصریح کرد: سال های گذشته ادارات، ارگان‌ها و سازمان ها نیروهای جوان و موفق خود را برای شرکت در جشنواره معرفی می کردند و در پایان از آن‌ها تقدیر می‌شد اما امسال رویکرد جدیدی تعریف شد مبنی بر اینکه جوانان موفق استان البرز رزومه و مستندات خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند که فرصت ارسال آثار تا ۲۳ فروردین ماه بود.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با قدردانی از اهتمام نماینده ولی فقیه در البرز درخصوص برپایی جشنواره جوان موفق، مطرح کرد: پیش از این فرصتی برای نمایش توانمندی‌های جوانان موفق و دارای ابتکار که در ادارات و ارگان ها مشغول نبودند فراهم نبود اما امسال این فرصت به کمک امام جمعه شهر کرج فراهم شد‌.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس