در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟


در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟

ممکن است به تنهایی به سفر رفته باشید و یا حتی با خانواده، میخواهید بدون اینکه از کسی درخواست داشته باشید، آن لحظه را به عنوان خاطره ثبت کنید. شروع به گرفتن عکس سلفی می کنید. این نوع عکاسی که امروزه میان مردمان بسیار محبوب شده است، نیاز به دانستن چندین راه کار ساده دارد، پس خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ممکن است به تنهایی به سفر رفته باشید و یا حتی با خانواده، میخواهید بدون اینکه از کسی درخواست داشته باشید، آن لحظه را به عنوان خاطره ثبت کنید. شروع به گرفتن عکس سلفی می‌کنید. این نوع عکاسی که امروزه میان مردمان بسیار محبوب شده است، نیاز به دانستن چندین راه کار ساده دارد، پس خواندن این مقاله را از دست ندهید.
در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟
۱. استفاده از قابلیت تایمر
عکسی که همه با دیدن آن فکر می‌کنند، کسی از شما گرفته، اما باید بدانید که این تنها یک فن آوری است. بیشتر گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های دیجیتال دارای گزینه‌ای به نام تایمر هستند، که قابلیت شگفت انگیزی برای گرفتن عکس انفرادی هستند. تنها چیزی که به آن نیاز دارید این است که گوشی را در مکانی ثابت قرار دهید و آنرا بر روی تایمر بگذارید و سپس در زمانی که دارید، جای خود را پیدا کنید و بیاستید.
در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟
۲. استفاده از قابلیت ضبط ویدئویی گوشی
این کار مورد علاقه‌ی تمامی افراد نیست. می‌توانید گوشی خود را بر روی دوربین بگذارید و برای مدتی فیلم تهیه کنید. سپس به دیدن فیلم بپردازید که از هر قسمتی که دوس دارید، عکس درست کنید و یا به اصطلاح شات بگیرید.
در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟
۳. از دیگران کمک بخواهید
کافیست از افرادی که در اطراف شما هستند، به صورت مودبانه درخواست داشته باشید که از شما عکس بیندازند. معمولا هیچکس چنین درخواستی را رد نخواهد کرد.
در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟
۴. از مونوپاد برای عکاسی استفاده کنید
میله‌ای بلند که امروزه دیدن آن در دست تمامی مردم، امری عادی شده است. بر روی این وسیله جایی طراحی شده که گوشی را روی آن قرار می‌دهید، سپس با فشار دادن دکمه‌ای که در پایین میله تعبیه شده است، عکس شما به راحتی ثبت می‌شود.
در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟
۵. سلفی کلاسیک
ابتدا زمینه‌ی عکس را انتخاب کنید. خود را در کادر قرار دهید. گوشی را تنظیم و بالاتر از خود بگیرید تا فضای بیشتری در عکس گنجانده شود. حال شما دارای یک عکس کلاسیک سلفی هستید. البته فراموش نکنید که وجود فیلتر می‌تواند معجزه کند.
در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟
۶. بهره گیری از گزینه عکسبرداری پیاپی
قابلیت دیگر گوشی‌های هوشمند و یا دوربین‌های عکاسی این است که می‌توانید با فعال کردن یک گزینه برای مدت چند ثانیه، به صورت پیاپی از خود عکس بگیرید، فقط کافیست که ژست خود را سریع عوض کنید.
در سفر چگونه سلفی بهتری بگیریم؟
۷. حواستان به زاویه عکس باشد
این نوع عکس مورد علاقه‌ی بسیاری از مردم است، زیرا کمی خاص است. می‌توانید دوربین را در پست سر بگیرید و یا نیمی از صورت نمایان باشد، در این نوع عکس معمولا تصویر زمینه بیشتر خود را نشان می‌دهد و به عکس جذابیت خاصی می‌بخشد.

حال از تمامی اسرار عکس‌های انفرادی مطلع شده اید، فقط کافیست با استفاده از این نکات، کمی خلاقیت نیز به خرج دهید.
مترجم: سحر مردانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش