کودک 6 ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد


کودک 6 ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد

شب گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که حاوی تماس تلفنی یک کودک خمینی‌شهری با مرکز اورژانس 115 اصفهان و درخواست کمک برای نجات جان مادر بود.

کودک 6 ساله خمینی‌شهری جان مادرش را نجات داد

به گزارش فانوس، مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خمینی‌شهر ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: شنبه کودکی شش‌ساله با مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان تماس می‌گیرد و برای نجات جان مادرش درخواست کمک می‌کند.

مسعود پیرحاجی گفت: خوشبختانه همکار ما در مرکز پیام با حوصله به صحبت‌های این کودک گوش می‌کند و شرح حال کاملی از وی می‌گیرد.

وی ادامه داد: با اعزام به موقع نیروهای اورژانس و حضور در محل، مادر این فرزند به بیمارستان منتقل می‌شود و پس از انجام اقدامات درمانی لازم فرد مذکور نجات می‌یابد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان خمینی‌شهر، گفت: آموزش همیشه معجزه می‌کند و کودکان آموزش پذیر هستند. تأثیر آموزش در دوران کودکی می‌تواند بهترین نقش را در جامعه داشته باشد.

پیرحاجی با اشاره به این کودک شش ساله افزود: این کودک خیلی خوب توانست با دادن اطلاعات لازم به مرکز اورژانس جان مادر خود را نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: از آموزش کودکان غفلت نکنیم. کودکان را با شماره‌های امدادی مثل پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی آشنا کنیم و آدرس دقیق محل سکونت را به کودکان بیاموزیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !