یزدانی: 2 سال است که هیچ حقوقی نداریم/ شرایط به هیچ عنوان مناسب نیست


یزدانی: 2 سال است که هیچ حقوقی نداریم/ شرایط به هیچ عنوان مناسب نیست

دارنده مدال طلا کشتی آزاد المپیک گفت: حدود 2 سال است که هیچ حقوقی نداریم، فدراسیون هم نمی‌تواند با بودجه محدودی که دارد حقوق‌ها را پرداخت کند.

یزدانی: 2 سال است که هیچ حقوقی نداریم/ شرایط به هیچ عنوان مناسب نیستبه گزارش فانوس، حسن یزدانی درباره شرایط آزادکاران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،‌گفت: آخرین اردوی تیم ملی را پیش از اعزام به مسابقات پشت سر می‌گذاریم که تلفیقی از کشتی‌گیران جوان و باتجربه حضور دارند. من هم شرایط خوبی دارم و بدنم در آمادگی نسبی قرار دارد؛ امیدوارم در هر میدانی که مورد نظر کادر فنی است بتوانم مردم را شاد کنم.

وی درباره توجهات و امکانات در نظر گرفته شده برای کشتی گفت: بارها و بارها گفته‌ایم شرایط به هیچ عنوان مناسب نیست؛ امروز هم دیدید که بچه‌ها در چه شرایطی تمرین می‌کنند. متأسفانه حمایت‌های لازم را از فدراسیون نداشته‌اند و با وجود اینکه یک سال از بازی‌های آسیایی گذشته است هنوز پاداش قهرمانان پرداخت نشده است. مگر یک ورزشکار در طول سال چقدر درآمد دارد که بخواهند این پاداش‌ها را هم ندهند؟ از مسئولین وزارت ورزش خواهش می‌کنم این جوایز را که حق ورزشکاران است هر چه زودتر پرداخت کنند.

نباید هزینه‌ها را از جیبمان پرداخت کنیم

دارنده مدال طلا کشتی آزاد المپیک تصریح کرد: کشتی با وجود اینکه امید اول ایران در المپیک‌ها بوده و هست؛ آنطور که باید و شاید حمایت نمی‌شود. به رشته‌هایی مانند کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو که شانس‌های اصلی مدال در المپیک هستند باید توجه ویژه‌تری شود که نمی‌شود. حدود 2 سال است که هیچ حقوقی نداریم، فدراسیون هم نمی‌تواند با بودجه محدودی که دارد حقوق‌ها را پرداخت کند. وزارت ورزش باید این موضوع را در نظر بگیرد که یک ورزشکار حرفه‌ای هزینه‌های بالایی دارد که باید تأمین شود نه اینکه تمام هزینه‌ها را از جیب خودش پرداخت کند. فدراسیون کشتی در حد توانش حمایت می‌کند، اما کافی نیست. امیدوارم شرایط کشتی با حمایت مسئولان بهتر شود.

یزدانی درباره بلاتکلیفی فدراسیون کشتی و اداره فدراسیون با سرپرست عنوان کرد: تمرکز من روی تمریناتم است و خیلی دوست ندارم به این مسائل ورود کنم. امیدوارم هر فردی که لایق‌تر است و می‌تواند به کشتی کمک کند سکان هدایت فدراسیون را در دست بگیرد. مهمتر از همه آن است که رئیس بعدی بتواند پول به کشتی بیاورد تا کشتی‌گیران دغدغه مالی نداشته باشند. نه تنها کشتی بلکه دغدغه تمام ورزشکاران رشته‌های انفرادی مالی است. وقتی که مشکلات مادی مرتفع شود ورزشکار با شرایط بهتری تمرین و رقابت می‌کند.

یزدانی: 2 سال است که هیچ حقوقی نداریم/ شرایط به هیچ عنوان مناسب نیست

خوشحالم بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی مربی‌ام کنارم است

وی درباره اضافه شدن همت مسلمی، مربی سازنده‌اش به اردوهای تیم ملی گفت: محمدی شناخت خوبی از مربی من داشت و تشخیص داد حضور مسلمی می‌تواند کمک‌حال باشد. من از سنین کودکی با مسلمی تمرین می‌کردم و خوشحالم که بعد از 4، 5 سالی که در اردوی تیم ملی هستم به عنوان مربی در کنارم حضور دارد.

دارنده مدال طلا کشتی آزاد المپیک در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلافی که با حریفان آسیایی دارد آیا حضور در این رقابت‌ها تأثیری در روند پیشرفتش دارد یا نه گفت:‌ البته امسال با توجه به قرار گرفتن این رقابت‌ها در طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی سطح بالاتری خواهد داشت. تشخیص کادر فنی این بود که من نباشم و هر کجا که صلاح بدانند، به میدان خواهم رفت.

مهم اهتتزار پرچم ایران در میادین بین المللی است

یزدانی درباره حریفان با کیفیت داخلی در وزن 86 کیلوگرم و رقابت با نفراتی مانند بذری، کریمی و قاسم‌پور برای رسیدن به دوبنده تیم ملی، گفت: هدف همه رسیدن به دوبنده تیم ملی است هر کسی که لایق باشد به آن خواهد رسید. امیدواریم هر کسی که انتخاب می‌شود در مسابقات مهم پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس