بایرامی: شایعات اخیر در مورد فروزان منصفانه نیست/ 5 بازی پایانی ما حکم مرگ و زندگی را دارد


بایرامی: شایعات اخیر در مورد فروزان منصفانه نیست/ 5 بازی پایانی ما حکم مرگ و زندگی را دارد

مهرداد بایرامی، مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که پنج دیدار پایانی این تیم در فصل جاری لیگ برتر برای سرخپوشان حکم مرگ و زندگی را دارد.

بایرامی: شایعات اخیر در مورد فروزان منصفانه نیست/ 5 بازی پایانی ما حکم مرگ و زندگی را داردبه گزارش فانوس، مهرداد بایرامی با اشاره به برد سپیدرود برابر تراکتورسازی گفت: می‌دانستیم برابر یک تیم پرقدرت و باکیفیت بازی داریم، اما هدف‌مان در این بازی چیزی جز برد نبود. ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم و برد در این بازی می‌توانست امیدهای ما را برای ماندن در لیگ برتر بیشتر کند. کادر فنی هم نکات لازم را در مورد نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی به ما گوشزد کرده بود و خوشبختانه توانستیم با انجام یک بازی حساب شده، سه امتیازی مهم و باارزش بگیریم.

وی که در این بازی دو گل مهم برای تیمش به ثمر رساند، در این مورد خاطرنشان کرد: همه‌ی ما تلاش کردیم و خوشحالم که نتیجه زحمات بچه‌ها را تبدیل به گل کردم. خوشحالم که در برد تیمم تأثیرگذار بودم و امیدوارم در بازی‌های آینده هم عملکرد خوبی داشته باشم.

بایرامی در واکنش به اشتباهات محسن فروزان و شایعاتی که در این چند روز برای دروازه‌بان تراکتورسازی ایجاد شده است، تصریح کرد: تراکتورسازی در کورس قهرمانی قرار دارد و فروزان هم مثل همه‌ی بازیکنان این تیم دوست دارد که قهرمانی در لیگ برتر را جشن بگیرد. از طرفی فروزان دنبال این بود که رکورد کلین‌شیت‌هایش را بهتر کند. به اعتقاد من شایعاتی که در مورد این بازیکن درست کردند، منصفانه نبود. بازیکنی که در چنین موقعیتی برای رسیدن به موفقیت‌های تیمی و فردی قرار دارد، دست به کارهایی که شایعه شده است، نمی‌زند.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم در لیگ برتر می‌ماند، عنوان کرد: با این برد شرایط روحی تیم بسیار خوب شد و حالا بازیکنان با انگیزه بیشتری به فکر بازی‌های آینده هستند. پنج بازی پایانی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و مهم این است که با تمرکز بالا دنبال امتیاز گرفتن باشیم. امیدوارم که در نهایت این فصل سختی که پشت سر گذاشتیم، با ماندن سپیدرود در لیگ برتر همراه شود و هواداران هم خوشحال شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها