تصادف زنجیره ای در پل قائم زنجان یک کشته بر جا گذاشت


تصادف زنجیره ای در پل قائم زنجان یک کشته بر جا گذاشت

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه سواری سمند با عابر پیاده که از عرض کمربندی شمالی 22 بهمن، بالاتر از پل قائم در حال عبور بود، منجر به فوت عابر و بروز تصادف زنجیره ای در این مسیر شد.

سرهنگ مختار شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه که روز جاری اتفاق افتاد، 2 مصدوم نیز برجای گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه رانندگی چهار خودروی پراید، پژو، سمند و مینی بوس با یکدیگر برخورد کردند و تقریبا همزمان با این رخداد چهار خودروی سواری دیگر نیز در لاین جنوبی این مسیر با یکدیکر تصادف کردند که خوشبختانه این حادثه مصدوم و فوتی نداشت.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان 50 درصد علت این حادثه را قصور متولیان در ایمن سازی و ایجاد حفاظ در کمربندی اطراف پل قائم عنوان کرد و افزود: طی سال گذشته حوادث رانندگی در همین مسیر منجر به فوت 12 نفر شد.
شیرمحمدی بابیان اینکه این موضوع و لزوم نصب دوربین در مسیر به طور مکتوب و شفاهی به متولیان تذکر داده شده است، یادآورشد: سال گذشته در مجموع 39 فوتی در تصادفات داخل شهر زنجان داشتیم که 12 فوتی مربوط به کمربندی پل قائم و اطراف بیمارستان ولیعصر(عج) بود، لذا از مسئولان استان تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند.
شیرمحمدی تصریح کرد: اگر همکاری و تعامل بین دستگاهی به نحو مطلوب باشد به یقین مردم نیز از منافع این تعامل و همدلی بهره مند خواهند شد.
به گزارش ایرنا، طی 11 ماهه سال گذشته 39 مورد از مرگ های ناشی از تصادف ها در داخل شهرها به وقوع پیوسته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 24 نفر، 62.50 درصد افزایش یافته است.
3216/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد