ترفند قاچاق سوخت با کیسه‌های پلاستیکی لو رفت


ترفند قاچاق سوخت با کیسه‌های پلاستیکی لو رفت

شیراز-ایرنا- ماموران انتظامی شهرستان نی ریز، یک قاچاقچی را که در اقدامی عجیب در حال قاچاق حدود چهار هزار هزار لیتر گازوییل داخل کیسه های پلاستیکی به شرق کشور بود دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز، دوشنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بامداد بیست و پنجم فروردین ماموران این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی قطرویه به یک کامیون اتاقدار که از شیراز به سمت شرق کشور در حرکت بود، شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ سید خالد یوسفی افزود: واحد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی نی‌ریز از پاسخ‌های راننده کامیون قانع نشد و اقدام به بازرسی اتاق کامیون کردند و با محموله‌ای عجیبی رو به رو شدند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان حجم زیادی گازوییل قاچاق را داخل کیسه‌های بزرگ پلاستیکی در قسمت مخصوص حمل بار کامیون جاسازی کرده بودند که در پی این مساله راننده دستگیر و کامیون توقیف شد.
وی اضافه کرد: مقدار گازوییل کشف شده حدود چهار هزار لیتر تخمین زده شده است.
یوسفی بیان کرد: متاسفانه کامیون یاد شده حین انتقال به مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان در گردنه لای‌رز واژگون شد و مقداری از محموله گازوییل با پاره شدن پلاستیک‌ها بر روی سطح جاده ریخت که این موضوع نیز در پرونده قاچاق سوخت درج به همراه راننده آن به مرجع قضایی ارجاع داده شده است.
شهرستان نی ریز در فاصله 192 کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.
9873 /6118

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا