خبر ترسناک برای پرسپولیس ؛ رکورد تاریخی خط آتش السد !


تیم فوتبال السد قطر لیگ ستارگان این کشور را با قهرمانی و البته یک رکورد تاریخی به پایان رساند. نوشته خبر ترسناک برای پرسپولیس ؛ رکورد تاریخی خط آتش السد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر ترسناک برای پرسپولیس ؛ رکورد تاریخی خط آتش السد !

السد و 100 گل در یک فصل در لیگ ستارگان قطر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۱
خبر ترسناک برای پرسپولیس ؛ رکورد تاریخی خط آتش السد !

تیم فوتبال السد قطر لیگ ستارگان این کشور را با قهرمانی و البته یک رکورد تاریخی به پایان رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شنبه شب دیدارهای هفته پایانی لیگ ستارگان قطر برگزار شد. در یکی از بازی های تشریفاتی، تیم السد به مصاف ام صلال رفت. السدی ها که قهرمانی خود را در هفته قبل مسجل کرده بودند، باز هم از عادت همیشگی دست نکشیدند و دیدار بی اهمیت هفته آخر را نیز با یک برد پرگل به پایان بردند. شاگردان ژسوالدو فریرا در این بازی با نتیجه ۶ بر یک ام صلال را شکست دادند.

این ۶ گل باعث شد که تعداد گل های زده السد در لیگ ستارگان به عدد ۱۰۰ برسد. به این ترتیب، رکورد بهترین خط حمله تاریخ لیگ قطر در یک فصل که چند هفته پیش به نام السد زده شده بود، با ۱۰۰ گل ثبت شد و این تیم با مهاجمان سیری ناپذیرش آماری تاریخی به نام خود ثبت کرد.

در به ثمر رسیدن این آمار فوق العاده، بغداد بونجاح بیشترین سهم را با زدن ۳۹ گل داشت و اکرم عفیف هم ۲۶ گل برای السد به ثمر رساند تا دومین گلزن برتر لیگ نام بگیرد. این دو نفر ۶۵ درصد گل های فصل السد را به ثمر رساندند که عددی خیره کننده است.

فریرا، سرمربی السد، درباره این مسئله گفت:

تیم من عاشق شکستن رکوردها است و بازی با ام صلال یک دیدار تمرینی برای بازی پاختاکور ازبکستان بود. صرف نظر از نتیجه، به خاطر عملکرد تیم خوشحالم. بغداد بونجاح یک نیمه بازی کرد تا برای آسیا استراحت کند اما دیدید که خط حمله السد در غیاب بغداد هم قدرتمند ظاهر شد.

او افزود:

خیلی سخت است که نسلی مثل این نسل السد بیاید و رکوردهای فعلی را بشکند. این تیم هنوز تشنه به دست آوردن عناوین است و الان به سمت جام امیر و قهرمانی آسیا قدم برمی دارد.

این تیم در لیگ قهرمانان همگروه پرسپولیس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!