کری سرمربی کروات سرخپوشان برای رقیبان


نیکو کوواچ بعد از پیروزی 4-1 بایرن مونیخ مقابل فورتونا دوسلدورف و بازگشت بایرن به صدر جدول عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و گفت فقط بابت مصدومیت مانوئل نویر نگران است. نوشته کری سرمربی کروات سرخپوشان برای رقیبان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کری سرمربی کروات سرخپوشان برای رقیبان

نیکو کوواچ: بایرن صدر جدول را به کسی نمی‌دهد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۹
کری سرمربی کروات سرخپوشان برای رقیبان

نیکو کوواچ بعد از پیروزی ۴-۱ بایرن مونیخ مقابل فورتونا دوسلدورف و بازگشت بایرن به صدر جدول عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و گفت فقط بابت مصدومیت مانوئل نویر نگران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ دیروز در حالی در هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا در خانه فورتونا دوسلدورف به مصاف این تیم رفت که یک روز قبل از آن، بوروسیا دورتموند موفق شده بود با پیروی مقابل ماینتس، با یک بازی بیشتر از بایرن، به صدر جدول راه یابد. شاگردان نیکو کوواچ که برای بازپس‌گیری صدرنشینی‌شان به پیروزی در این بازی نیاز داشتند با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف را ۴-۱ شکست دهند.

نیکو کوواچ سرمربی بایرن، در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کامل کرد و گفت اگر تیمش به همین منوال ادامه دهد فارغ از نتایجی که دورتموند به دست می‌آورد، قهرمانی در پایان فصل از آن بایرن مونیخ خواهد بود.

کوواچ در پایان بازی گفت:

” ما در کل ۹۰ دقیقه جدی و متعهد بودیم و اجازه ندادیم حریف بتواند فرصت‌ چندانی روی دروازه ما خلق کند. پیروزی با این اختلاف حق ما بود و همان نتیجه‌ای بود که انتظارش را داشتیم”.

نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ در ادامه گفت:

” تیم ما امروز عالی بازی کرد و ما دوباره صدرنشین بوندس‌لیگا شدیم. صدرنشینی‌ای که نمی‌خواهیم از دستش بدهیم”.

نیکو کوواچ در ادامه صحبتهایش گفت تنها چیزی که برای او تا اندازه‌ای نگران کننده است مصدومیت دروازه‌بان بایرن، مانوئل نویر است. کوواچ گفت:

” مانوئل نویر از همان جایی مصدوم شده که دفعه قبل باعث شده بود با مشکلات جدی مواجه شود. فردا میزان مصدومیت او را بررسی خواهیم کرد و من واقعا امیدوارم که یک آسیب‌دیدگی جزئی باشد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!