حمله تند امباپه به بازیکنان PSG پس از باخت


کیلیان امباپه، ستاره PSG بعد از شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل لیل در لیگ1 فرانسه از شخصیت تیمی پاری سن ژرمن انتقاد کرده و گفت او و هم‌تیمی‌هایش مثل تازه‌کارها بازی کرده‌اند. نوشته حمله تند امباپه به بازیکنان PSG پس از باخت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حمله تند امباپه به بازیکنان PSG پس از باخت

امباپه: بازیکنان PSG مثل تازه‌کارها بازی کردند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۲
حمله تند امباپه به بازیکنان PSG پس از باخت

کیلیان امباپه، ستاره PSG بعد از شکست تحقیرآمیز تیمش مقابل لیل در لیگ۱ فرانسه از شخصیت تیمی پاری سن ژرمن انتقاد کرده و گفت او و هم‌تیمی‌هایش مثل تازه‌کارها بازی کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه با انتقاد شدید از عملکرد PSG در جریان شکست تحقیرآمیز ۵-۱ مقابل لیل که دیشب در خانه لیل اتفاق افتاد، ایراد را در شخصیت تیمی پاری سن ژرمن عنوان کرد و گفت او و هم‌تیمی‌هایش در این بازی مثل تازه‌کارها فوتبال بازی کرده‌اند. این در حالی است که PSG در حالی به این بازی قدم گذاشته بود که می‌دانست حتی کسب یک تساوی در مقابل لیل دوم جدولی برای قطعی کردن دومین قهرمانی پیاپی‌اش در لوشامپیونا کافی خواهد بود.

بعد از این شکست تحقیرآمیز و سنگین، که در آن، تنها گل پاری سن ژرمن با پاس گل امباپه به ثمر رسید، ستاره فرانسوی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

” بازی مدام یا مقابل دروازه این تیم در جریان بود یا مقابل دروازه آن تیم، یعنی یکی از مستقیم‌ترین بازی‌هایی که تا حالا دیده‌ام. ما گاهی اوقات بر بازی حاکم بودیم ولی گاهی … ببینید، ما در نهایت قهرمان می‌شویم ولی تیم وقتی می‌بازد هم نباید اینطور ببازد”.

ستاره بزرگ PSG در ادامه گفت:

” هیچ تیم بزرگی نباید به خوردن سه گل، چهار گل یا پنج گل شخصیت خود را از دست بدهد. نتیجه این بازی و عملکرد ما اصلا نرمال نبود”.

امباپه در ادامه گفت:

” لیل تیم خوبی است و من به آنها تبریک می‌گویم. آنها هواداران خونگرم و استادیوم زیبایی دارند. ولی ما به عنوان PSG باید با شخصیت‌تر بازی کنیم. این یکی از نقص‌های ما است که به نظر من باید هر چه سریع‌تر مرتفع شود. به جز این هیچ مشکل دیگری نمی‌بینم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید