ارسال یازدهمین محموله کمک‌های مردم اردبیل به مناطق سیل زده


ارسال یازدهمین محموله کمک‌های مردم اردبیل به مناطق سیل زده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: دو محموله کمک‌های مردمی این استان به ارزش بیش از 21 میلیارد ریال به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رامین معبودی افزود: محموله دهم کمک اردبیلی‌ها به هموطنان در مناطق سیل زده شامل چهار هزار و ۵۰۰ گالن آب تاشو و ۸۰۲ کلمن آب بود که ر با دو کامیونت به استان خوزستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه ارزش گالن‌های تاشو ۹۰۰ میلیون ریال و ارزش کلمن‌های آب ۵۶۲ میلیون ریال بود، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده هر نوع همکاری و اعزام نیروی امدادی به مناطق سیل زده است.

معبودی با بیان اینکه امروز هم محموله یازدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد، ادامه داد: محموله یازدهم شامل هزار دستگاه چادر امدادی و چهار هزار تخته پتو بود.

ارسال یازدهمین محموله کمک‌های مردم اردبیل به مناطق سیل زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: ارزش ریالی چادرهای امدادی ۱۷ میلیارد ریال و ارزش پتوها سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که با چهار دستگاه خودروی تریلر به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی محموله‌های دهم و یازدهم ارسال شده از جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناطق سیل زده تصریح کرد: ارزش این محموله‌ها ۲۱ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال بود.

۴۶

کد خبر 1250275

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403