برگزاری همایش ایمنی برق ویژه پاکبانان در اراک


برگزاری همایش ایمنی برق ویژه پاکبانان در اراک

همایش ایمنی برق ویژه پاکبانان به همت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و شهرداری اراک برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این همایش گفت: برگزاری دوره های تخصصی آموزشی ایمنی در کاهش حوادث تاثیرگذار است.
مهندس محمد مرادی بابیان اینکه فرهنگ ایمنی زیربنای فرهنگ سازمانی است ،افزود:مدیریت ایمنی نقش بسزایی در پیشگیری از بروز حوادث و کاهش خسارات جانی و مالی دارد.
وی بیان کرد:شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی عهده دار تامین برق 720 هزار مشترک با 20هزار کیلومتر شبکه برق وبیش از 16هزار دستگاه ترانسفورماتور است و پاکبانان می توانند این شرکت را در پیشگیری از حوادث با ارائه گزارش از طریق پیامک و... یاری نمایند.
مدیردفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز در این همایش ضمن تحلیل حوادث رخ داده در زمینه سهل انگاری و بی احتیاطی بیان کرد: پاکبانان می توانند در صورت مشاهده موارد نا ایمن و سایر موارد در حوزه برق با شماره ۱۲۱ واحد اتفاقات و عملیات شرکت تماس برقرار کنند و یا به سامانه پیامکی پیک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک ارسال نمایند.
علی عزیز آبادی افزود: همکاران این شرکت با تلاش های شبانه روزی برای تامین برق بی وقفه و مستمر و پیشگیری از حوادث می کوشند.
مسئول ایمنی و بهداشت شهرداری اراک نیز در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش ها ارتقای سطح ایمنی شهروندی است که شرکت توزیع برق در راستای انجام رسالت های اجتماعی و پیشگیری از حوادث اقدام به برگزاری این همایش کرده است.
تکلو افزود:برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برق در گسترش فرهنگ ایمنی در مقابله با حوادث برای برقکاران شهرداری بسیار تاثیر گذار بوده است.
گفتنی است، درپایان این همایش از پاکبانان جهت همکاری درپروژه های شرکت توزیع برق استان مرکزی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

46

کد خبر 1250322

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک