رکورد تاریخی سردار در سن پطرزبورگ ثبت شد


ستاره ایرانی بعد از انتقال 12 میلیون یورویی از روبین به زنیت نام خود را به عنوان کلیدی ترین مهره در ساختار تهاجمی صدرنشین روسیه به ثبت رساند. نوشته رکورد تاریخی سردار در سن پطرزبورگ ثبت شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رکورد تاریخی سردار در سن پطرزبورگ ثبت شد

سردار آزمون موفق به خلق رکوردی جدید و تاریخی در فوتبال باشگاهی روسیه شد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۳
رکورد تاریخی سردار در سن پطرزبورگ ثبت شد

ستاره ایرانی بعد از انتقال ۱۲ میلیون یورویی از روبین به زنیت نام خود را به عنوان کلیدی ترین مهره در ساختار تهاجمی صدرنشین روسیه به ثبت رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حتی خوش بین ترین طرفدار زنیت هم تصور نمی کرد سردار آزمون بعد از انتقال ۱۲ میلیون یورویی در زمستان ۲۰۱۸ در کمتر از چند ماه به مرد اول خط حمله صدرنشین لیگ روسیه تبدیل شود اما ستاره ایرانی به قدری خوش درخشید که نه تنها تمجید اهالی فوتبال سرزمین های شمالی را برانگیخت بلکه به چهره ای محبوب نزد فوتبالدوستان بندر سن پطرزبورگ تبدیل شد.

در این بین اما شماره ۷ زنیت با گلزنی در بازی دیروز با آنژی موفق به خلق رکوردی جدید و تاریخی در فوتبال باشگاهی روسیه همین طور باشگاه محبوب سن پطرزبورگ شد. سردار آزمون در نهمین بازی خود برای زنیت بعد از کوچ از کازان موفق به ثبت نهمین گل خود شد تا از این حیث بدون رقیب بهترین مهاجم گلزن آبی فیروزه ای های بندر شمالی روسیه لقب بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !