دانلود سریال سال های دور از خانه


دانلود تمامی قسمت های سریال سال های دور از خانه دانلود سریال سال های دور از خانه با لینک مستقیم لینک دانلود قسمت 01 قرار گرفت دانلود سریال ایرانی سال های دور از خانه با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سرور های هکس دانلود نام سریال : سال های دور از خانه | تهیه‌کننده : محمدحسین قاسمی | موضوع : کمدی، خانوادگی محصول کشور : ایران 1397 | تعداد قسمت :...

دانلود سریال سال های دور از خانه
سریال ایرانی
دسته بندی : سریال ایرانی
0 دیدگاه تاریخ انتشار :

دانلود تمامی قسمت های سریال سال های دور از خانه

دانلود سریال سال های دور از خانه با لینک مستقیم

لینک دانلود قسمت 01 قرار گرفت

دانلود سریال سال های دور از خانه

دانلود سریال ایرانی سال های دور از خانه با لینک مستقیم و کیفیت عالی از سرور های هکس دانلود

نام سریال : سال های دور از خانه | تهیه‌کننده : محمدحسین قاسمی | موضوع : کمدی، خانوادگی

محصول کشور : ایران 1397 | تعداد قسمت : 15 قسمت

.

کارگردان : مجید صالحی | بازیگران : احمد مهران فر (در نقش خنجری)، هادی کاظمی (در نقش زهره)، آزیتا حاجیان، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، علیرضا استادی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، با هنرمندی زنده‌یاد حسین محب اهری و میرطاهر مظلومی

خلاصه داستان : سریال سال های دور از خانه، داستان 1512 روز بعد از اتفاق عجیبی که برای “خنجری” در “شاهگوش” رخ داد، شروع می‌‎شود؛ دقیقا از جایی که پس از طرح جمع‌آوری سگ‌ها و انتقال آن‌ها به کلانتری 100 ملت، خنجری سگ‌ِ الیزابت را فراری می‌دهد اما تا 1512 روز بعد، خبری از دختر نمی‌شود! او هم مجبور است در تمام این مدت به عنوان سرباز فراری، داخل پارک بخوابد تا شاید بخت و اقبال دوباره به او رو کند!

.

دانلود سریال های پیشنهادی :

دانلود سریال ممنوعه

دانلود سریال هیولا

.

دانلود سریال سال های دور از خانه

.

معرفی سریال سال های دور از خانه

سریال سال های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی، سریال کمدی، اجتماعی و خانوادگی این مجموعه که جهت پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته شده است، این سریال کمدی و سراسر خنده در سکوت کامل خبری در زمستان سال 97 جلوی دوربین رفت و حالا در حالی که 12 قسمت از 15 قسمت آن آماده شده است پخش آن آغاز شده است.

این سریال اولین اسپن آف ایرانی است شاید از خود بپرسید اسپین آف چیست و این سریال از روی کدام سریال ساخته شده است. در توضیح اسپین آف باید به این نکته توجه کنید که فیلم و سریالی که جزئیات بیشتری را از یک فیلم و سریال دیگر بیان می کند و ماجرایی که در مورد برخی شخصیت های آن اثر را به تصویر می کشد اسپین آف می گویند. حالا سریال سال های دور از خانه داستانی را که بعد از 1512 بعد از سریال شاهگوش برای خنجری و زهره رخ داده است، روایت می کند.

اخبار و حواشی سریال سال های دور از خانه

سریال سال های دور از خانه هم نام سریالی قدیمی و پرطرفدار ژاپنی است که در دهه 60 از تلویزیون پخش شد و با نام اوشین بین طرفداران ایرانی اش معروف شد. سریال سال های دور از خانه اولین سریالی است که مجید صالحی آن را برای نمایش خانگی کارگردانی کرده است او سریال طنز سه در چهار را نیز در کارنامه دارد. این سریال اولین سریال اسپین آف ایرانی است که در 15 قسمت سرنوشت خنجری و زهره دو سرباز کلانتری 100 ملت را بعد از 1512 روز روایت می کند. این سریال کمدی بخشی از جذابیت خود را قرار است از گریم های عجیب و متفاوت کاراکترها و شخصیت های مجموعه بدست آورد. این سریال نیز علاوه بر کیفیت های قبلی با نسخه بلوری (BluRay) عرضه می شود.

خلاصه کلی داستان سریال

داستان سریال پیرامون دو شخصیت خنجری و زهره است که در سریال دیدنی شاهگوش به کارگردانی داود میرباقری به عنوان یک کمدی موفق در سال 92 ساخته و پخش شد، به عنوان سرباز در کلانتری 100 ملت مشغول خدمت بودند و بعد از فراری دادن سگ الیزابت خنجری هم فرار می کند و حالا ما شاهد این خواهیم بود که طی این روزها و مدت زیاد خنجری بیچاره (احمد مهران فر) چه شرایطی را تجربه کرده است.

روز های پخش سریال

این سریال هر هفته بصورت پیشفروش منتشر میشود، رمز فایل فشرده در روز های شنبه، همزمان با پخش سراسری در شبکه نمایش خانگی، در همین صفحه قرار میگیرد . این سریال در ایام تعطیل عرضه نمی شود.

ارتباط با پشتیبانی فروش :

تلفن پشتیبانی در ساعات اداری :‌ 09059128195 تلگرام پشتیبانی : srmweb@
دانلود سریال سال های دور از خانه
فصل : 01 تعداد قسمت : 15 کیفیت : Full HD مشاهده لینک ها قسمت : 01
کیفیت 480p
کیفیت 720p
کیفیت 1080p
کیفیت Full HD
همه کیفیت ها
قیمت : 3,500 - 4,000 - 4,500 - 5,000 - 7,000 تومان مصرف اینترنت برای دانلود قانونی بصورت نیم بها میباشد.
نمایش تریلر
دانـلـود
مطالب مرتبط

بخش نظرات ( ارسال نظر )

دانلود سریال سال های دور از خانه
دانلود سریال سال های دور از خانه
مشترک شدن
اطلاع از
دیدگاه های جدید ترپاسخ برای دیدگاه من

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد