نجات جان 35 حادثه دیده ناشی از بارندگی شدید در خراسان جنوبی


نجات جان 35 حادثه دیده ناشی از بارندگی شدید در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از نجات 35 نفر در 24 ساعت گذشته توسط نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش ایسنا ، محمد رحیم شهریاری، امروز(26 فرورودین)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته نیروهای امدادی هلال احمر به 299 نفر حادثه دیده در 32 مورد حادثه امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه نجات یافتگان حوادث شب گذشته 35 نفر بودند، گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس به مسیر رودخانه 11 نفر، 23 نفر در چاه‌های کشاورزی ولیعصر(عج) سربیشه به همراه یک دستگاه خودروی امدادی یونیماک و یک نفر چوپان در طبس توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه 143 نفر از حادثه دیدگان توسط هلال احمر اسکان یافتند، افزود: کل حوادث شامل؛ 23 مورد سیل و آبگرفتگی، سه مورد حوادث جاده‌ای و چهار مورد حوادث شهری بوده است.

شهریاری با بیان اینکه 205 نفر در قالب 63 تیم به محل حوادث اعزام شدند، تصریح کرد: اغلب حوادث در شهرستان‌های سربیشه و طبس بوده است و در مجموع 35 نفر در 24 ساعت گذشته توسط نیروهای امدادی نجات یافتند.

وی در خصوص حوادث جاده‌ای ناشی از بارندگی، بیان کرد: یک مورد واژگونی نیسان وانت در محور قاین به خواف که تعداد حادثه دیدگان آن سه نفر بودند، صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: واژگونی خودروی ۴۰۵ در شوسف نهبندان و برخورد دو دستگاه تریلی در محور خور به دیهوک با دو حادثه دیده نیز از دیگر حوادث جاده‌ای روز گذشته بود که امدادرسانی شد.

شهریاری با اشاره به بروز حوادث شهری، بیان کرد: یک مورد انتقال مصدوم از روستای چشمه گاوی به مرکز درمانی سربیشه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یک کودک بیمار از روستای بی بی زها به مرکز درمانی درمیان نیز انتقال پیدا کرد، یادآور شد: شش چوپان مفقودی منطقه عشایری دهنه رود درح سربیشه نیز که از عصر دیروز به دلیل سیل مفقود شده بودند، با تلاش ٣٠ نیروی هلال احمر در غالب شش تیم و همراهی نیروهای ارتش، سپاه و نیروهای مردمی ساعتی پیش پیدا شدند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس