دوره آموزش مداحی در «مسجد علی بن موسی الرضا (ع)» برگزار می‌شود


دوره آموزش مداحی  در «مسجد علی بن موسی الرضا (ع)» برگزار می‌شود

رئوفی گفت: کلاس‌های آموزش مداحی و شعرخوانی با هدف گسترش فرهنگ ستایشگری در میان نوجوانان و جوانان مسجدی، در «مسجد علی بن موسی الرضا(ع)» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «مهدی رئوفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه توجه به نسل جوان رویکرد جدی ما در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) در سال 1398 است، گفت: بر همین اساس طی برنامه ریزی های انجام شده در شورای فرهنگی این مسجد، ویژه برنامه هایی با هدف گزاری نسل جوان برگزار می کنیم تا به این صورت پیوند این افراد با مسجد نیز بیشتر شود.

امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) ستایشگری اهل بیت (ع) را مدال بسیار ارزشمندی برای شیعیان دانست و افزود: کلاس های آموزش مداحی و شعرخوانی با هدف گسترش فرهنگ ستایشگری در میان نوجوانان و جوانان با اولویت مسجدی ها، در «مسجد علی بن موسی الرضا(ع)» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این کلاس ها برای عموم مردم آزاد است، اضافه کرد: کلاس های آموزش مداحی و شعرخوانی، با تدریس استادان برجسته و ممتاز مداحی کشورمان، روزهای چهارشنبه از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

رئوفی گفت: برادران علاقمند به شرکت در این کلاس ها می توانند روزهای شنبه و دوشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به دفتر امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) و بانوان نیز می توانند همه روزه از 8 صبح تا 12 به دفتر مجموعه فرهنگی خواهران، مراجعه کنند.

وی با بیان این اینکه قرآن، کتاب هدایت انسان ها و انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: دوره آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن نیز روزهای یک شنبه و سه شنبه از ساعت 18 تا 19 و 30 در مسجد علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود.

دوره آموزش مداحی  در «مسجد علی بن موسی الرضا (ع)» برگزار می‌شود

امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) ادامه داد: اگر مساجد مرکز اصلی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، مداحی و تبلیغ دینی باشند، آنگاه شاهد گسترش فرهنگ درست در این حوزه ها و کاهش برخی از آسیب ها در این زمینه ها خواهیم بود.

یادآور می شود، مسجد علی بن موسی الرضا(ع) در تهران، خیابان 17 شهریور، پایین تر از میدان شهدا، خیابان قادری، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !